Pedig nagyon hasznos lenne egy ilyen bestiagenerátor. Mára,2020 végére teljesen jogossá vált a követelmény,hogy a bestiák túllépjenek az ETK-s Bestiáriumban mereven megszabott és előregyártottan sablonszerű mivoltukon. Ugyanakkor viszont én az UTK-s bestiaszintlépést meglehetősen agyonrészletezettnek és túlbonyolítottnak érzem,illetve olyannak is, ami a játékos karaktereket túlságosan hátrányos helyzetbe hozza. Persze ez szubjektív,úgy látom hogy sokan mások remekül el vannak vele. Az biztos,hogy egy ilyen összetett rendszer használatát sokak számára jelentősen megkönnyítené egy alaposan megszerkesztett excel táblázat.
Én jelenleg,egy némileg újra gondolt alapon nyugvó állatszellemidézést UTK-s keretek között lehetővé tevő állatszellemgenerátor elkészítésén gondolkodom,szintén excel formátumban.
Szia! Nem elérhető a link amit megosztottál.
Válasz pali
#1 üzenetére.
Sziasztok!
Összerittyentettem egy JK alapú excel-táblázatos Bestiagenerátort. Működik minden k100(azaz minden) törzs/klán/egyház/rend/stb-vel. Szeretném a későbbiekben bővíteni, átalakítani, de már használható. Ha mondjuk orkok területére keverednek kalandoraink, akkor mint KM-nek meg kell nézned hogyan épülhet fel az adott környezethez viszonyítva a törzsön belül az orkok hierarhiája, tudnod kell, hogy milyen az egyes “kasztok” előfordulási esélye a rendszeren belül stb. Generátorral sokkal könnyebb. Van benne leírás, kicsit kaotikus, de ha elméjülsz benne könnyen átlátható. Van még 1-2 szépséghibája, de egyenlőre a célnak megfelel. A lényeket neked kell kisebb segítséggel összeraknod, (ezt a későbbiekben majd szeretném beleírni a táblázatba, hogy a KM már csak megjelenőknek pontos adatait láthassa) de a mágus világában a k100-as rendszerhez, (nagyjából)hűen fognak az előfordulási, számok és esélyek megjelenni játékodban.
Bármi kérdésed van, javaslat, vélemény stb. akkor bátran írjál.
https://www.dropbox.com/sh/f7ms1mdaup91z9k/AACr2tMVMaC5LqQ2MLCmi6UNa?dl=0
üdv.: Pali
Utolsó módosítás: pali
(2015-10-15 12:02:22)