Ide lehetne érteni még egy egyszerű history-t a karakter pontjainak alakulásához, és akkor ellenőrizhető lenne, hogy milyen forrásból szerezte a pontokat.
Bizonyára nagyon hasznos funkció lenne, így tervben van az elkészítése előbb-utóbb.
Ide lehetne érteni még egy egyszerű history-t a karakter pontjainak alakulásához, és akkor ellenőrizhető lenne, hogy milyen forrásból szerezte a pontokat.
Bizonyára nagyon hasznos funkció lenne, így tervben van az elkészítése előbb-utóbb.
Lehet róla szó, még átgondolom, megnézem mit érintenek ezek a változások.
Most látom, hogy 4 éve már volt hasonló kezdeményezés:
http://www.dreonar.hu/index.php?p=forums/messages&topic_id=327
Ekkor gihi a szerafisták többlet manapontjai miatt hiányolta ezt a fícsört. Az ingyen mana ezek szerint az ő gondjait is megoldaná.
Szia
Sajnos sok esélyét nem látom a dolognak, mivel a "fejlesztők" kb. szegény Solo-t jelenti egyedül, és neki sincs sok ideje mostanában. Másrészt olyan háziszabályról van szó, melyet jó eséllyel csak ti használtok.
A másik probléma, hogy a KM-nek így már elég nehéz lenne ellenőriznie, hogy nem csalt-e a delikvens karakteralkotáskor. Azért ne utaljon ki magának mindenki összevissza ingyenpontokat :) Pl. van olyan szerepjátékverseny, ahol elfogadják ha Dreaonarban készített karaktert viszel, mondván, az biztos stimmel. Így meg ugye nem biztos...
Ez a probléma persze kiküszöbölhető lenne, ha az oldal valahol kiírná, hogy összesen hány ingyenpontot írtál fel magadnak. Mondjuk az elköltött pontok táblázat bővülne ezzel a sorral. Itt jelenhetne meg a papok szerepjátékból kapott kegypontja is (melyet amúgy már kezel a Dreonar).
Ezzel együtt nem vagyok ellene a dolognak, ha tényleg van rá igény, felőlem legyen ilyen fícsör.
ui: Itt jegyezném meg, hogy 22. tsz fölé is mehetsz, most direkt kipróbáltam.
Sziasztok,
Szeretnék érdeklődni a fejlesztőktől hogy megvalósítható lenne-e, hogy ne csak KAP-ból lehessen költeni ezekre az értékekre... illetve szintlépés nélkül KAP adományozható legyen a játékosoknak.
Nálunk többször előfordul hogy a KM nem szintet ad a karaktereknek hanem KAP-ot vagy a Fenn említett értékekhez permanens bónuszt.
Egy varázsló aki kísérletezik szabadidejében
Egy pap aki megtérít pár falut
Egy Harcos aki több párbajt is sikeresen megvívott.
stb...
Ezzel az ügyeskedéssel alacsonyabb szinten lehet tartani a karaktereket de mégsem érezik magukat gyengének a játékosok.
Tekintetbe véve hogy jó pár Psy (főleg Slan) diszciplína és Tapasztalati mágia is szintfüggő "bónuszokat ad" sokkal rugalmasabb játékmenetet eredményez tapasztalataim alapján.
PL:
Varázsló 2.szintű és hiányosak az ismeretei hogy a legtöbb mágiaformát használja viszont manna tartalékai magasabbak a megszokottnál.
Ugyan ez egy bárdnál. A varázslatai csak pár körig működnek de többször megtudja idézni.
Az oldal jelenlegi állása szerint ez nem lehetséges és mire a karakterek megszereznek egy megfelelő mana/psy/hm szintet addigra 6-8 szintűek ami egy harcművésznél a psy chi-harc (sárkánytánc) és egyéb képességeivel kombinálva ledarálja az egyszerűbb kihívásokat, egy bárd mestertolvajjá válik mert az illúziók olyan sokáig tartanak.
A harcos vagy cséplőgép vagy ha egyéb képzettségeket tanul akkor semmi.
Emellett persze minden szint ugyebár drágább és belassul a játék mert az egyszerű ellenfelek már nem kihívás, a nagyon erősek pedig sokszor halálosak. És akkor kezdjük előröl...
Az oldal pedig maximum 22 szintig engedi fejlődni a játékosokat szóval KM még a "hamis szintlépések" lehetőségét sem tudja kihasználni töretlenül hogy KAP-hoz juttassa a karaktereket. Egyedül a Képzettségek ingyenessé tételével lehet játszani...
Nagyon örülnék ha legalább az ingyenes KAP rendszert támogatná az oldal amivel színesebb karakterek lennének elérhetők.
Köszönet