Fórumok - Fejlesztések - Játszható faj alkotása


Tamas222
2022-12-12 10:58:28 | #10

Sziasztok! Én a wier fajt hiányolom a rendszerből.

Custos
2020-12-11 09:37:15 | #9

A gond a tisztan pontok megoldassal hogy az ero peldaul direktbe megy harcertekbe, tehat egy nagy kategorianal 40 ero az +40Te, de sebzesbe a 15*meret=30 feletti resz megy: csak 10. Ha a mostani rendszerhez hozzaadsz 40Te-t akkor kapsz 25 sebzest.

SouSeuSiu
2020-12-10 10:46:00 | #8

Utána adjusztálok...egy troll Ereje pl 40-es, nem mintha amúgy nem nekem kellene figyelnem arra hogy megtartsam a hihetetlenül kiegyensúlyozott rendszert a Képzettségek tekintetében stb. (Amúgy a történet és a JK-értékek diktálják az NJK-im és szörnyeim kezdő képzettségeit/képességeit, a rendszert kb arra használom hogy egyenlő iramban lépjenek szintet...egy kevesebb belső konfliktussal létrehozott szabályrendszert sem vennék komolyabban, hát még...)

Utolsó módosítás: SouSeuSiu (2020-12-10 10:46:32)
Válasz Solo #7 üzenetére.
Solo
2020-12-09 20:17:06 | #7

Üdvözlet!

Ha csak több elosztható pont kellene, azt elméletben nem lenne bonyolult bevezetni. Viszont ennek lehetnek egyéb következményei amire figyelni kell. Például a képzettségeknél a + tulajdonságpont adásnál, ha minden tulajdonságod 25-ös, akkor semmire nem tudnál + pontot kérni. Vagy az ilyenek nem számítanának?

Válasz SouSeuSiu #6 üzenetére.
SouSeuSiu
2020-12-07 10:57:27 | #6

Szervusz Dreonar...kösz a munkátokat! Az is nagy macera volna, ha volna egy harmadik lehetőség, és lehetne osztani Képesség pontokat korlátlanul? (Tehát 40-50-es értékekig, god mode). Azért kérdezem mert ennyi engedménnyel már tudnék lényeket alkotni nálatok, kiegészítve a fegyveralkotással, amivel minden támadást tudnék modellezni, és némi jegyzeteléssel már meg is vannak az ÚTK/Lényalkotós szörnyeim...

Solo
2020-06-01 20:16:05 | #5

Az egyszerűbb változat, ami csak a mostanihoz hasonló fajokat engedne, nem olyan bonyolult. Egyelőre viszont még az nekünk adminoknak sincs erre felületünk, mert annyira kevés faj volt az UTK-ban, hogy nem láttuk értelmét.

A Bestiárium alapján történő komplexebb faj létrehozás az már tényleg kemény dió, előbb utóbb jó lenne, de most csak távolni terv még :)

Zaraken
2018-01-11 14:13:21 | #4

Nemrég magam is szembesültem a problémával, mikor valami khál vagy khajiit-féle macskaszerű izét akartam létrehozni.

Z04RD
2016-07-24 01:02:28 | #3

A játszható fajok nagyon hasznos lenne. Itt pl. bekerült a Dzsenn ha jól vettem le az Erion.hu által az új szabályrendszerbe konvertált verziója, ami örömteli, de mi nem így használjuk.
De az orkot is jobb lenne a Summarium alapján saját magamnak összerakni az új rendszerben.
Egy kiinduló verzió lehetne a maximált értékek szabadon történő meghatározása, mivel az oktatói bónusz, meg a kezdő képzettségek így is hozzáadhatók, de második lépésben ez utóbbi kettő is hasznos lenne.

demateo
2016-05-21 10:31:54 | #2

Ez jó ötlet!

Válasz Trimusz #1 üzenetére.
Trimusz
2016-05-16 15:09:36 | #1

Az Új Törvénykönyvhöz megjelent Új Bestiárium lehetővé teszi saját fantázia szerinti fajok alkotást a játékosok számára. Szép rendszer van rá kidolgozva, de azért papíron nem egyszerű megcsinálni, ezért nagyon sokat segítene egy automatizált rendszer. Ez nyilván nem kis feladat, de szép lenne...