Fórumok - Szabályrendszer (UTK) - Tap


Pappi
2013-08-14 04:48:31 | #7

Most olvastam. Tényleg elég ellentmondásosnak tűnik. Sajnos nem ez az egyetlen a könyvben.

Válasz Zaraken #6 üzenetére.
Zaraken
2013-08-11 18:12:05 | #6

Pappi: Valóban, a 18. oldalon az van leírva. De én eddig nem a 18. oldalt, hanem a 33. oldalt olvasgattam nagyobb lelkesedéssel. Ott meg máshogy írják.

Utolsó módosítás: Zaraken (2013-08-11 18:12:20)
Válasz Pappi #3 üzenetére.
Moha
2013-08-08 22:51:01 | #5

Az attól függ: afrikai vagy európai gólemről beszélünk? :P

Válasz kakimatyi #4 üzenetére.
kakimatyi
2013-08-08 22:41:17 | #4

28. oldal, Egészség tulajdonság
"19-20: A szervezet vasból van."
A vasszervezet SFÉ-je mennyi? Mint a vasgólemé?

Pappi
2013-08-08 21:49:15 | #3

Valóban vannak kihasználható kiskapuk a rendszerben. De az itt eddig leírt 3 módszerből 2 nem működne.

1: Custos, a tűzvarázsló fehérre festett lángja az eredeti erősségének legfeljebb 3szorosát tudja magába olvasztani őstűzből (349. oldal).

2: Zaraken, nem tudom miért gondolod, hogy a 135 pont a karakter indításakor választott életkorban értendő, mikor világosan le van írva az ellenkezője. Az ifjú korra vonatkozik (18. oldal - Tulajdonságok - utolsó bekezdés).

Zaraken
2013-07-25 21:04:43 | #2

Indítasz egy aggastyán varázslót. Az általad elosztott 135 pont a karakter indításakor választott életkorra vonatkozik. Így akármilyen vézna és nyüzüge vén trotty, átlag 13,5-ös főértékekkel fog rohangálni. Amikor elég manád lesz, regenerálod magad. A test megfiatalodik, és kapsz +5 erőt, gyorsaságot, ügyességet, állóképességet és egészséget. Így majdnem minden értéked eléri a faji maximumot.

Ugyanezen bug egy másik kihasználása, ha indítasz egy 17 éves és 364 napos karaktert, másnap ifjúkorba lépsz, és máris +1 erővel és gyorsasággal lettél gazdagabb.

A megoldás nyilván az, hogy a 135 elosztható pont az ifjúkorra vonatkozzon, az életkor módosítók pedig ebből levonódjanak.

Egy másik bosszantó dolog: a személyes aura ugyan véd a term anyagmágiától, és részben a teleporttól, de az időmágiától nem. Ellenfelünket könnyen megszabadíthatjuk kedvenc slan kardjától/szent jelképétől/lantjától/stb, ha előreküldjük az időben. Pár kör általában elég, addigra bőven meghal. Az eredmény kb. ugyanaz, mint a papi Szétzúzás, de ez mágikus tárgyakra is hat.

Custos
2013-07-25 15:54:43 | #1

Tap, avagy a kiskapuk kiaknazasa a rendszerbe. Szeretnem ha megosztanatok azokat a helyzeteket amik kiaknazasa sulyos egyenlotlenseget hoz a jatekba. Ezaltal mutassuk be a rendszer azon reszeit amiket nem artana atdolgozni.

Kezdem is:
Fenykard: kell egy tuzvarazslo es egy varazslo aki ert oselemi es runamagia 3. fokahoz. Akar lehet egy karakterbe is.
Le kell gyartani egy par varazstargyat ami erintes utan 1e ostuz kardot hoz letre 1 korre(13+12+3+2+5=35 Mp). A tuzvarazslo meg csinal egy feher fenyu tuzkardot maganak 1 erosseggel majd koronkent vegighuzza a kezet a gombokon. A frissen megidezendo kardokat magaba olvasza a feheren izzo varazslat es erosebb lesz.
Ha csak 7 darabot gyartanak le akkor a kovetkezo keppen zajlik le: Elso korbe megidezodik a kard 1k6 sebzessel majd "megetetunk" vele 7k6-nyi ostuzet lesz 8k6 plusz sebzes. Masodik kor: megegyszer vegighuzzuk kezunket a mar feltoltodott runakon, (akar szabad cselekedetkent): 14k6 sebzes. Harmadik kor: 21k6 sebzes.
Javaslat: vagy a feher tuz teljes kivetele a rendszerbol vagy csak ha nincs runamagia a kornyeken akkor lehessen hasznalni. :)