Már most király az ötlet!
:)
Jöhet próbára!
;)
Ezt ne vegyétek ígéretnek, de az eddigi elképzelések valami ilyesmiről szólnak:
Lesz egy harci dobás része ahol beállíthatod, hogy milyen fegyver/pajzs van nálad a bal és jobb kezedben, bekapcsolhatsz egy csomó módosítót: kétkezesharc, harcművész spec harc, áldás, fanatizmus, harc magasabbról stb. Kiválaszthatod, hogy kezdő, támadó, védő vagy célzó dobást szeretnél.
Lesz benne képzettségpróba dobása, tulajdonságpróba dobása, szerencse próba, meg ami még eszünkbe jut.
Tehát mindig csak egy-egy értéket határozna meg, nem szimulálná egy harc több lépését.
Na pontosan errol beszelek :))
Barmit akarsz kesziteni, valahol, valaki mar ....
De nem gond.
Mesélnél errol az Advanced kockadoborol? Mi kerul bele?
Nem ipari-kepmedni akarok, csak koordinalni veletek (vagy akik keszitik).
Nekunk pl. problemat jelentett meghuzni a hatart akozott, hogy hasznalhato is legyen a progi es hogy koralapu csatat-magiat-atyauristent belekeverjunk. Jol ertettem, hogy korokkel meg altalaban idovel ez a kockadobo egyelore meg nem foglalkozik?
Kíváncsi vagyok mi sül ki ebből, ígéretesnek hangzik.
Azt, hogy miben valósítjátok meg, ti döntitek el, én eléggé Web app párti vagyok, ugyanis az bárhonnan elérhető, ráadásul a HTML5-ös technológiákkal már megoldható az offline elérés is viszonylag könnyen és sebességben sincs lemaradva.
A MI részére gondoltatok már, tehát hogy fog a program jó döntéseket hozni az egyes karakterek nevében? :) Bár a legoptimálisabb támadási mód gondolom kiszámolható (a fegyverek sebessége, TÉ, VÉ, sebzés stb. alapján) és akkor mindig azt tudja használni. Bár annyira érdemes figyelni, hogy a valóságban nem mindig az optimális módon támad az illető.
Attól ne féljetek, hogy mi jobbat csinálunk. Egy Advanced kockadobó készülni fog, de az kizárólag 1-1 támadás, kezdeményezés, képzettségpróba, stb. értékét fogja megmondani a müdosítók figyelembevételével.
Akkor offline lesz. Letoltheto futtathato progi.
@Aluniz: tokeletesen egyetertek. Azert szeretnem aprankent csinalni, mert amit te (vagy Custos) leirtatok azt nehez egybol osszehozni. Es nem szeretnem ha honapokig kinlodunk valamin es kiderul hogy folosleges, vagy idokozben csinalt valaki jobbat.
Elobb utobb eljutnank a komplett tengeri csatakig vagy kocsmai verekedesekig is ahol tobb csoportra vannak oszolva a jatekosok, mely csoportok maguk is koronkent ujrarendezodnek.
Az offline-os verzió szimpatikus!
Okosom nem lévén, nem szólnék bele, hogy legyen vagy ne, de ha van az se baj!
:)
Nektek mi lenne hasznos?
Eredetileg ugy akartam hogy offline mukodjon az egesz hogy ha nincs eppen neted, taborba, a hatso kertbe stb. akkor is mukodjon. Szerintetek tobb ertelme lenne egy webes megoldasnak? Esetleg okos telefonok kommunikaljanak?
Nem rossz, de az "egy az egy ellen" akkor bizony bajos, ha két íjász, egy dárdavető és két kardozó gyak egy bazi nagy izét több körön át!
Én már elkezdtem besegíteni egy kis táblázattal a KM-emnek, hogy ő beírja a tulajdonságokat, ÉP, FP, MGT, SFÉ, stb,... aztán az elszenvedett sebzést körökre bontva, ami lehet ÉP-FP, de ezzel a beírással máris kidobja a kötelezően elszenvedett FP-ÉP-t.
Még azt szeretném valahogy megoldani, hogy a vérzés-hátrány-fájdalom is feltüntetve legyen valamilyen úton módon, ezáltal folyamatosan aktualizálva a harc paramétereit.
Amúgy minden bátor-bátortalan kiegészítő színesíti, gyorsítja a játékot, főleg ha on-line is megy majd a parti! ;)
Sziasztok
Zsiganak (Custos) vagyok haverja es en is segitenek a csata-szimulatorban.
Egyelore nem avatkoznek bele dreonarral valo integracios kerdesekbe, azzal raerunk kesobb bajlodni. Egyelore felvazolnam az elkepzelesem:
Feltetelezem, hogy rendelkezesunkre fog allni 2 vagy tobb karakter tulajdonsagai (akarhonnan).
Elso fazisban a progi csak EGY fegyveres osszecsapast kellene kezeljen. Semmi mereg, semmi magia. Mar csak az is nagy segitseg a KM-nek ha kiszamolunk egy tamadast, kezdve a tamado dobastol egeszen az Ep/Fp sebzesig es jarulekos hatasokig (verzes, hatrany, ajulas, benulas, stb...). Ket ellenfel, egy osszecsapas, ennyi.
Hogy a KM-nek ne kelljen minden osszecsapas elott ujrairni a karaktereket, a program automatikusan modositja a karakterek eleterjet, harcerteket, foertekeit, stb... es igy kezdik a kovetkezo osszecsapast.
Ez lenne progi a alapveto mukodese. A KM-nek szabad keze lenne az osszecsapasok barmely osszetevojet modositani, akar kezzel is beirni a jatekosok kockadobasainak eredmenyet, bar rabizhatja a programra is.
Ennyibol mar lehetne egy hasznalhato verziot publikalni, es ha tetszik a kozonsegnek, akkor tovabb lehet fejleszteni ilyen dolgokkal mind:
- fegyver mergek: egeszsegproba, mereg hatasara modositani a karakter ertekeit
- harci cselek alkalmazasa: pl. probadobasok a kozelkeruleshez, ellentamadas kidobasa
- integralni a kör fogalmat: a KM donti el, hogy ki kivel harcol, de a progi intezi a kezdemenyezest es ugyel a sorrendre akar tobb egymastol fuggetlenul harcolo ellenfel-par eseten is
- millio egyeb komplikacio...
Technologiaval kapcsolatban: ugy gondolom mindenkeppen felhasznalo-oldali megoldasra van szuksegunk, a fenti szamitasok kozul semmi nem tortenhet szerveren, mert tul lassu lenne az egesz. Azt szeretnem, hogy az eredmenyek max 1 masodperc alatt megjelenjenek a kepernyon ill. gyorsan es dinamikusan frissuljenek amint a KM allitgatja az osszecsapas parametereit. Ugymond valos idoben tortenjen minden. Mondjuk javascript-el.
Nem igazan ertek web-programozashoz, ilyen kerdesekre hogy hogyan mentunk el jelentos mennyisegu adatot a felhasznalo gepen ... toletek varok tippeket :)
Na egyelore ennyi. Mit szoltok hozza?
Oké, kíváncsian várom, hogy hogy alakul a progi, ha már közel lesz az elkészüléshez, akkor kitalálunk valamit arra, hogy innen le lehessen kérni a karikat.
A progim persze, nem kene egy-ket klicknel tobbet kinlodjon a KM hogy kezdodjon a jatek.
Az már jobb ötletnek tűnik.
De nem volt teljesen világos, hogy úgy képzeled el, hogy a te progid lehúzza a Dreonarról az adatokat, vagy valaki bejelentkezik, kiexportálja, majd a tiedbe beimportálja?
Biztos van valami megoldas, mondjuk phpvel nagyon nem dolgoztam.
Az elsohoz mit szolsz?
A második egyáltalán megvalósítható?
Sosem csináltam ilyet, de elég vad ötletnek tűnik, tudok én használni PHP-ból egy .dll-ben található C#-ban megírt dolgokat?
Ket lehetoseget latok hirtelen es reszben a felhasznalo felulettol fugg. Nem emlitettem hogy C#-ba dolgozok.
1. A kliens bejelentkezik az oldalra, lekeri a karakterek/megosztott karakterek listajat, majd leker beloluk egy parat mondjuk xml formaba. Amiket beimportal es lehet is veluk jatszani, egy kiegeszitokent akar az aktualis EP/FP/Pszi/Mp/Kegyet is frissitheti.
-ez a megoldas a legpraktikusabb mert igy elegge keves a fejlesztes a ti oldalatokrol, es sok fajta UI lehetseges.
2. Csak a szabalyrendszer reszet keszitem el es ti integraljatok a .dll-t az oldalra es csinaltok ui-t hozza. Ilyenkor minden egy helyen lenne de eleg sok munka a reszetekrol es nincs is anyi lehetoseg webes felhasznalo feluleten.
Sziasztok,
Nemreg nekialtam egy UTK csata szimulator megirasanak. A vegcel egy teljesen konfiguralhato es korrekt csata szimulator ami legalabb ilyen komplexitasu helyzetet pontosan kiszamol: egy mergezett, villamlo pengelyu torrel hatba orvtamado BM lecsap a pajzs-kardot forgato lanciges, vertviseletben jartas gyiklenyre.
Egyelore csak a szabalyokat csiszolgatom de csinaltam egy nyilt forraskodu projektet itt: https://maguscsataszimulator.codeplex.com, szivesen latok tovabbi fejlesztoket.
Szeretnem integralni a dreonar.hu-val hogy lehessen importalni a karaktereiteket es a KM NJKit, ehez kernek segitseget az oldal fejlesztoitol.
Megtalaltok skypeon es yahoo messengeren a zsi_custos idvel.