Fórumok - Szabályrendszer (UTK) - Mozaik es tapasztalati magia


susu
2015-01-31 18:44:34 | #20

Boszorkány mágia
Forrás: 2012 Cantina klub házi-szabály versenymodulhoz
6, A boszorkányok a Hatalom Italán kívül más módon is képesek mágikus potenciáljukat feltölteni. Mint a mítikus hatalmaknak, a női princípiumnak és a ciklikusságnak mágikus hordozói, a következő módszerek is feltöltik elméjüket Mana pontokkal.

- Holdfényben való megfürdés során megfelelő tapasztalati mágián alapuló rítusok bemutatása – A holdfény erőssége megfeleltethető a varázslói fénymágiának erősség szempontjából. Amennyiben a boszorkány teljesen meztelenül tiszta, közvetlen holdfényben tartózkodik, úgy egy tíz perces rituáléval E-nként és Tapasztalati szintenként 1 Mana pontot képes kinyerni a mítikus erőkből. Ezen módszerhez éjszakánként egyszer képes fordulni.

- Bizonyos holdfázisok és csillagképek ritka együttállásai során megfelelő tapasztalati mágián alapuló rítusok bemutatása – Az együttállások leggyakrabban hetente állnak elő, pontos meghatározásukhoz sikeres Tapasztalati Mágia és sikeres Asztronómia próba szükséges. Az együttállás során egy órányi hosszú szertartás során a boszorkány elméje teljesen feltöltődik Mana pontokkal.

7, A boszorkányok csak olyan lénnyé tudnak másokat átváltoztatni szexuálimágiájuk segítségével, mely lénynek ismerik a belső felépítését megfelelő szintű Állatismeret és/vagy Élettan képzettség birtokában.

8, A szexuálmágia minden formája, ha sikeresen megfogan, mágikus szimpatikus kapcsolatot hoz létre a boszorkány és az alany között, mely társszimpátiának minősül. Ezt a kapcsolatot, akárcsak a démoni befolyásoltságot és a fekete mágia nyomát, a felkent papok megérzik saját templomaikban.

Utolsó módosítás: susu (2015-01-31 18:45:36)
susu
2015-01-31 18:41:05 | #19

5, A boszorkánymesterek a Hatalom Italán kívül más módon is képesek mágikus potenciáljukat feltölteni.
Forrás: 2012 Cantina klub Házi-szabály versenymodulhoz

Mint az élő testben tárolt hatalomnak, a természet zabolátlanságának, a férfi princípiumnak és a nyers erőnek mágikus hordozói, a következő módszerek is feltöltik elméjüket Mana pontokkal.

- Nyers zsigerek és vér elfogyasztása – A boszorkánymesternek Akaraterő-próbát kell tennie (állati szervek esetén +2-es módosítóval, értelmes fajokból származó vér és zsigerek esetén módosító nélkül), hogy elfogyassza a nyers vért vagy zsigereket. Minden Ép-nyi vér vagy zsiger után a boszorkánymester 2 Mp-ot kap, ha a forrás állati volt, és 4 Mp-ot, ha emberből, vagy más értelmes fajból származott. A szerveknek és vérnek frissnek kell lenniük, nem lehetnek régebbiek öt óránál.

- Zabolátlan természeti elemek (vihar, villámlás, tengerár, stb.) során megfelelő tapasztalati mágián alapuló rítusok bemutatása – A természeti jelenségek megfeleltethetőek a boszorkánymesteri természeti mágia varázslatainak erősség és hatás szempontjából, ennek alapján legalább 10 E-s természeti erő szükséges a mágikus csatornák megnyitásához. Amennyiben a boszorkánymester a természeti erő hatásának 100 lábnyi közelében tartózkodik, úgy egy tíz perces rituáléval E-nként és Tapasztalati szintenként 1 Mana pontot képes kinyerni a zabolátlan erőkből. Ezen módszerhez naponta egyszer képes fordulni.

- Bizonyos bolygók és csillagképek ritka együttállásai során megfelelő tapasztalati mágián alapuló rítusok bemutatása – A különféle együttállások leggyakrabban hetente állnak elő, pontos meghatározásukhoz sikeres Tapasztalati Mágia és sikeres Asztronómia próba szükséges. Az együttállás során egy órányi hosszú szertartás során a boszorkánymester elméje teljesen feltöltődik Mana pontokkal.

Utolsó módosítás: susu (2015-01-31 18:42:36)
susu
2015-01-31 18:37:06 | #18

Folytatás 2/2 , A mágikus koncentráció megőrzésére
Boszorkány
01-30 - A varázslat ártalmatlanul eloszlik, a befektetett Mp elveszik
31-50 - A varázslat kitör a boszorkány uralma alól, és véletlen célpontra hat - akár magára a boszorkányra
51-70 - A varázslatba fektetett Mp rendezetlenül elszabadul, és manakitörést hoz létre - minden 10 Mp után 1k6 pont sebzést okozva.
71-90 - A boszorkány lelkében végbemenő mágikus anomália miatt érzelmi világa torzul - labilis, paranoiás vagy mániás lesz
91-100 - A boszorkány lelkében tomboló mágikus vihar miatt érzelmi világa erősen megtörik - hirtelen hangulatváltozások uralkodnak el rajta, érzelmileg függővé vagy hisztériássá válik
101+ - A varázslat ereje feltépi a manahálót, és az átáramló nyers mágikus energia manatüzet hoz létre

Boszorkánymester
01-30 - A varázslat ártalmatlanul eloszlik, a befektetett Mp elveszik
31-50 - A varázslat kitör a boszorkánymester uralma alól, és véletlen célpontra hat - akár magára a boszorkánymesterre
51-70 - A varázslatba fektetett Mp rendezetlenül elszabadul, és manakitörést hoz létre - minden 10 Mp után 1k6 pont sebzést okozva.
71-90 - A boszorkánymester testén átfutó mágikus hullámok miatt fizikai megjelenése torzul - megváltozik a kinézete, hangja, hajszíne vagy arckifejezése
91-100 - A boszorkánymester testében tomboló mágikus vihar miatt súlyos károkat szenved - belső szervi rendellenességei lesznek vagy természetellenes torzulások jelennek meg rajta
101+ - A varázslat ereje feltépi a manahálót, és az átáramló nyers mágikus energia manatüzet hoz létre

Bárd
01-30 - A varázslat ártalmatlanul eloszlik, a befektetett Mp elveszik
31-50 - A varázslat kitör a bárd uralma alól, és véletlen célpontra hat - akár magára a bárdra
51-70 - A varázslatba fektetett Mp rendezetlenül elszabadul, és manakitörést hoz létre - minden 10 Mp után 1k6 pont sebzést okozva.
71-90 - A bárd elméjében végbemenő mágikus anomália miatt valóságérzékelése torzul - halucinációk gyötrik, látomásai vagy rémálmai támadnak
91-100 - A bárd elméjében tomboló mágikus vihar miatt a valósággal való kapcsolata erősen megtörik - skizofrénia tör ki rajta, nem tudja megkülönböztetni a valóst a valótlantól
101+ - A varázslat ereje feltépi a manahálót, és az átáramló nyers mágikus energia manatüzet hoz létre

Tűzvarázsló
01-30 - A varázslat ártalmatlanul eloszlik, a befektetett Mp elveszik
31-50 - A varázslat kitör a tűzvarázsló uralma alól, és véletlen célpontra hat - akár magára a tűzvarázslóra
51-70 - A varázslatba fektetett Mp rendezetlenül elszabadul, és manakitörést hoz létre - minden 10 Mp után 1k6 pont sebzést okozva.
71-90 - A tűzvarázsló lelkén és testén átfutó mágikus hullámok miatt kapcsolata az Elsődleges Anyagi Síkkal meggyengül - tűz-jegyek jelennek meg rajta, látomásai támadnak az Őstűz Síkjáról, vagy érzelmileg ingataggá válik
91-100 - A tűzvarázsló lelkében és testében tomboló mágikus vihar miatt megtörik az őt az Elsődleges Anyagi Síkhoz kötő erő - súlyos tűz-jegyek törnek ki rajta, kényszerképzetekben szenved, vagy érzelmi világa szélsőségessé válik
101+ - A varázslat ereje feltépi a manahálót, és az átáramló nyers mágikus energia manatüzet hoz létre

Varázsló
01-30 - A varázslat ártalmatlanul eloszlik, a befektetett Mp elveszik
31-50 - A varázslat kitör a varázsló uralma alól, és véletlen célpontra hat - akár magára a varázslóra
51-70 - A varázslatba fektetett Mp rendezetlenül elszabadul, és manakitörést hoz létre - minden 10 Mp után 1k6 pont sebzést okozva.
71-90 - A varázsló elméjében végbemenő mágikus anomália miatt józansága torzul - mániás, paranoiás vagy kisebbrendűségi komplexusos lesz
91-100 - A varázsló elméjében tomboló mágikus vihar miatt mentális épsége megtörik - skizofréni, megalománia vagy súlyos emlékvesztés tör ki rajta
101+ - A varázslat ereje feltépi a manahálót, és az átáramló nyers mágikus energia manatüzet hoz létre

susu
2015-01-31 18:35:23 | #17

2012 Cantina klub házi szabálya versenymodulhoz
10, A mágikus koncentráció megőrzésére
Akaraterő-próbát kell dobni kell minden olyan esetben, mikor a mágiahasználó nem tud kellően összpontosítani, vagy különlegesen nagy erejű mágikus hatást akar életre hívni. Az alábbi példák lehetséges eseteket mutatnak be, a hozzájuk rendelt Akaraterő-módosítóval:

- zavaró körülmények vagy stressz alatt varázsol (lovaglás közben 0, iszonyú hőségben 0, úszás közben -1, fenyegetett helyzetben -1, menekülés közben -2, erős lelki nyomás alatt -2)
- harc közben varázsol (védekezés közben 0, harc közben -1, túlerő elleni harc közben -2)
- testi, lelki vagy szellemi kár hatása alatt varázsol (sérülten 0-2, érzelmi megrázkódtatás után 0-2, idegesen 0-2, betegség vagy méreg hatása alatt 0-2, tudatmódosító szer hatása alatt 0-2)
- mágikus párbajt vív (rituális párbaj 0, vadpárbaj -1, élet-halál párbaj -2, ismeretlen mágikus erő ellen -1)
- mágikus anomáliák közepette varázsol (manakitörések 0-2, hatalomszavak -2, vadmágia 0-2, mágikus viharok 0-2)
- nagy mágikus erőket mozgósít (20+ Mp 0, 40+ Mp -1, 60+ Mp -2, 80+ Mp -3)
- varázsszavak vagy mágikus mozdulatok nélkül varázsol (varázsszavak nélkül -1, mozdulatok nélkül -1)
- mágikus kifáradás időtartama alatt varázsol (-1)
- nagy összpontosítást igénylő varázslatot hajt végre (idéző és teremtő mágiák -1, ismétlődő mágia -1, ismeretlen mágikus formula -2)

A negatív módosítók összeadódnak - ha egy mágiahasználó egy csapat bandita elől menekül vágtázó lován, akik korábban már megsebesítették, akkor Akaraterő próbájára összesen -3 levonást kap (lovaglás 0, menekülés -2, sebesülés -1). Ha nem akarja elengedni a kantárt, nehogy lova lelassuljon, és ezért mozdulatok nélkül akar varázsolni, már -4-re nő a levonása.

Mágikus koncentrációra vonatkozó Akaraterő-próbát csak különleges, szokatlan, nem hétköznapi helyzetekben kell tenni - a laboratórium vagy könyvtár nyugalmában, elegendő időt rászánva csak a nagy mágikus erők megzabolázása és a különleges összpontosítás lehet nehézség.

A negatív módosítók ellensúlyozására és az Akaraterő-próba sikerének biztosítására a mágiahasználóknak a következő lehetőségek állnak rendelkezésére:

- az adott mágiaformához rendelt képzettség 4. foka (+1) (a megfelelő képzettség megállapítása, ha erről az ÚTK nem rendelkezik, a Kalandmester feladata)
- az adott mágiaformához rendelt képzettség 5. foka (+2) (a megfelelő képzettség megállapítása, ha erről az ÚTK nem rendelkezik, a Kalandmester feladata)
- szakterületének megfelelő mágia (+1)
- megfelelő anyagi komponensek használata (+1-+3)
- a varázslási idő megkétszerezése (+1)

Amennyiben a mágiahasználó sikeresen megdobja az Akaraterő-próbáját, úgy a körülmények ellenére is sikeresen létrehozta a varázslatot minden mellékhatás és hátrány nélkül. Ha azonban az Akaraterő-próba sikertelen, akkor nem volt képes megfelelően kordában tartani a mágikus energiákat. A mágiahasználó ekkor d100-at dob, az eredményhez +5 pontot ad minden pont után, amivel az Akaraterő-próbát elvétette, majd az eredményt összeveti a kasztjához tartozó táblázattal.
1/2 folyt köv.

resdayn00
2014-10-24 22:40:44 | #16

Magasmágia 5. fok kell ahhoz, hogy a karakter új mozaikot alkosson. Ha ehhez párosít 3. fokú tapasztalati mágiát, elképzelhető, hogy ötvözze a kettőt és mozaikként alkalmazzon tapasztalati varázslatokat. Bár kicsit reálisabban hangzik, ha tapasztalati mágiából is 5. foka van, elvégre akkor ismeri olyan szinten az adott mágiaiskolát, hogy új varázslatokat alkosson (ehhez természetesen vonatkozó képzettségből is kell 5. fok, pl tűzvarázslónak őselemi mágia). Szóval sok-sok KP és nehezen elképzelhető JK-nál, de elméletileg szerintem semmi akadálya.

Custos
2014-09-22 08:20:54 | #15

Magasmagia 3. az eleg barmilyen szintu formazashoz de amit az Oselemi magia 4. fokanal ir le(formavaltoztatas) ahoz szukseges az oselemi magia 4. foka.

Kregnach
2014-09-19 23:06:54 | #14

Köszönöm a választ!:)

Tűzvarázslóként nem szeretnék elemi erő stb varázslatokat varázsolni, csak az alapvető mozaikokat tűzzel illetve formázni őket.

Viszont még mindig nem tiszta teljesen tiszta:

Tűzvarázsló vagyok, 4. szintű.

Elég nekem az Őselemi mágia 3. fok mozaikhoz 4. fok formázáshoz vagy nem?

Elég a Magasmágia 3. fok mozaikhoz 4. fok formázáshoz vagy nem?

Custos
2014-09-19 09:06:10 | #13

Nagyon jo kerdesek, en is filoztam sokat ezen a te helyzetedbe. Elsodlegesen a KMtol fugg minden. Az oselemi magiaval tuzvarikent 3 lehetoseged van:
-vagy csak tuzet tudsz, ezesetbe szerintem festheted de lehet nem tudod letrehozaskor egybol csak 2 segmens utan
-csak tuzet nem tudsz, mert ideologia okokbol nem hasznalsz "gyengebb" tuzmagiat
-mindent tudsz, a festes megint kerdeses
Az elemi ero meg telekinezia nagyon hasznos lehet ha tudod hasznalni.

Magasmagiaval merem ajanlani az alkimia 3.-t (+szamtan/mertan 3.), a TAM es a Ter+Ido nagyon hasznos lehet. Hogyha harcolsz is akkor az Alkimia 4.-el keszitheto harci narko tobb HM-et ad mint amenyibe kerul az alkimia es a TAM femekre es a +2 Inteligencia az vagany.

Kregnach
2014-09-18 20:21:41 | #12

Sziasztok!

Hamarosan jön a verseny, és én egy tűzvarázslót vinnék rá. Felmerült bennem a kérdés, hogyha felvenném a tp-i mágiát 4. fokra, a magasmágiát 3./4. fokra vagy helyette az őselemi mágiát 3./4. akkor a képzettség szerint képes lennék mozaikmágiát használni (tűzvarázslóként csak tűz alapút).

Tehát lehetséges, hogy a mozaikmágia szerint leírtak alapján hozzak létre tűz mozaikokat, esetleg megfestve a tapasztalati mágia szerint leírtak alapján?

Úgy vélem, hogy a tűzvarázslók is varázslók, de ők csak a tűzzel foglalkoznak, viszont ha a karakterem képes megformálni a tüzet, hogy az felvegye egy tigris/polip/kígyó...alakját, akkor miért ne lehetnék képes egy tűzszőnyeget átalakítani lángkarddá, azt meg tűzaurává, ha már a tűz lelkivilágát ismerem. (persze csak akkor ha felvan véve a magasmágia/őselemi mágia).

Valaki esetleg meg tudná mondani hogy ezt hogyan kellene értelmezni? Megteheti ezt egy tűzvarázsló?

AoKitsune
2012-10-25 11:42:41 | #11

5. fokú Tapasztalati mágia + számtan/mértan 3. fok + magasmágia 3. fok.

Ez alatt nem ismered eléggé az adott hagyományt, hogy kisérletezz vele (és én dobatnék egy torzítást rá).

Custos
2012-10-22 10:14:37 | #10

Max amire gondoltam az idomagiaval kitolni egyes varazslatokat vagy esetleg leplezni. De sajnos ez a resz nincs kidolgozva sehol.

Ami mar szerintem elegge tap kategoriaba esik az a runazas tapasztalati magiat is felhasznalva. Vegul is valami hasonlot hasznal a BM is a tetovalasaival de ott nincs meg a dinamikaja a magasmagia alapu runazasnak.

AoKitsune
2012-10-21 15:39:12 | #9

Ez a téma már többször előkerült nálunk, még az egyik szerkesztővel is beszéltünk a dologról, és a következőt sikerült kirakni:

Bárki tanulhat bármit, csak kell hozzá egy mester, megfelelő tehetség, idő (itt KP), és megfelelő előtörténet. Ez egy külsős számára mozaikmágia esetén 145 Kp-ba kerül 0-ról, oktatás nélkül, és akkor semmi irányzata nincs a mozaikmágia alapjain (szimpatikus mágia, fürkészés, érzékelés és destrukció) kívül. Ehhez még a kyr pszi, meg az irányzat... szóval drága, de hosszabb távon megérheti, ha elég kreatív a játékos. Tapasztalati mágiát meg a varázsló fölvehet pl. tanulmányozás céljából (ilyenkor a kettőt ötvözve új varázslatokat is tessék kitalálni, különben semmi értelme), de varázslóként a tapasztalati mágia varázslatainak a 90%-át simán meg tudja csinálni, csak több idő és mana szükséges a számára - de jobban személyre/helyzetre is szabhatja.

Amúgy a boszorkánymester magasmágiával a boszorkányúr, a tűzvarázsló meg ügyes csavarral - no meg Fény Ösvényével - szintén "varázslóvá" válhat.

Moha
2012-10-16 11:59:16 | #8

Magasmágiához tapasztalati mágiát hozzá lehet fűzni, valahol le van írva a szabálykönyvben de erős megkötésekkel (nem minden mozaikot lehet egybekötni a tap. mágiával), és ha jól emlékszem 5. fokú magasmágia kell hozzá. Tehát játéktechnikailag megvalósítható, csak rengetek kp, tanulási idő, életszerűtlen karakter (ha pl 8-7 szint körülig csak ezt tanulta és semmi mást) és 0 mana. Én ilyenfajta kombinációt inkább NJK-nak adnék.

Custos
2012-10-16 08:43:28 | #7

Nem ertek teljesen egyet egyes oszeferhetetlenseggel, tuzmagiat peldaul veve a nem Sogron fanatikusok(egyszeru tuzvarazslok) magiaja osibb alapokon nyugszik mint a modern mozaikmagia. Le van irva az UTKba hogy egyes dolgokat a varazslo sehogy se tud letrehozni mert nem erti hogyan mukodik(pl langfestes, BM-nel rontasok stb.) A ket iskola kozott pedig ujabban vannak tapasztalatcserek(ha ne tevedek az Uj Bestiariumba olvastam, Lar-Dor es Ordan kozt).

A bm egyaltalan nem egy lecsuszott varazslo, teljesen mas az tudasanak a forrasa. A bm egy hatalomehes varazshasznalo, van egy par olyan tudasa amit nem ert meg a modern varazslo a tudasaval, pl rontasok. Szerintem ha van lehetosege hogy magasmagiat tanuljon es ezaltal novelje a hatalmat attol meg nem ignoralna a mar beedzett dolgokat amiket nem tud reprodukalni az uj hatalmaval.

demateo
2012-10-16 07:15:52 | #6

Án kidolgoztam egy varázslóiskolát, a Vörös Nap Rendet a csapatomnak.
Ott a tehetségesek varázslók lesznek, a kevésbé elhivatottak boszimesterek. A varázslók, ha felveszik az őselemi mágia képzettség 3. fokát és a Bm mágia 2. fokát, akkor használhatják elemi mágiaként a villámmágiát. A többihez úgy írtam "méltatlan lenne lealacsonyodniuk".
A boszorkánymesterek viszont csak semleges varázslatokat használhatnak, tehát feketét és nekrot ne. Ráadásul a kyr pszít ismerik, tehát nem hatalom italából jön a mana. A hatalom itala a kidolozott országban ugyanis törvényellenes.

Pappi
2012-10-15 23:10:41 | #5

És ugyebár aki programot ír, az nem használja őket!
Na jó csak viccelek. Értem én amit mondasz, és van is benne valami. A legtöbb varázsló biztos nem sokra méltatná a tapasztalati mágiát. És amiket leírtál általában igazak, de szerintem nem lehet ennyire általánosítani. Egyébként pedig a tapasztalati mágia, ha nem is olyan kifinomult mint a magasmágia, meglehetősen hatékony tud lenni. Ha pedig adott mondjuk egy fejvadász, aki semmilyen eszközt nem vet meg amivel hatékonyabb lehet, és még a lehetősége is adott hogy magasmágiát tanuljon(például Anat-Akhan 5. szint felett), ha talál lehetőséget tapasztalati mágia tanulására is, miért is ne tanulhatná meg mindkettőt.

Más kérdés az, hogy mennyire egyeztethető össze a két féle mágia. Nem vagyok benne biztos, hogy egy tapasztalati mágia varázslatot bárhogyan is hozzá lehetne fűzni egy mozaikhoz.

Válasz pho3nixhun #4 üzenetére.
pho3nixhun
2012-10-15 21:23:51 | #4

Abszolút érthetőnek tartom, hogy egy karakter több mágiatípust is tanulhasson, de ha már magasmágiát tanul, akkor nem nagyon engedném, hogy tapasztalati mágiát is használjon, már-csak a varázslók "felsőbbrendűségi komplexusa" okán sem. Szerintem a magasmágia és a tapasztalati mágia közt olyan különbség van, mint aközt, hogy egy programot használsz vagy egy programot írsz, vagy hogy egy kutyaházat építesz, vagy egy felhőkarcolót. A tapasztalati mágiát túl jelentéktelennek fogja érezni a karakter ahhoz, hogy azt használja és ne a magasmágiát. A másik meg, hogy egy bárd nem lesz varázsló a jelleméből adódóan, egy bm alapból egy bukott varázsló, egy boszorkány jelleme folytán közelébe se szagolhat a magasmágiának, egy tűzvarázsló a hitéből adódóan nem lesz varázsló, a varázsló meg ugye alapból semmibe veszi a tapasztalati mágiát, inkább tanul valami értelmeset.

Ergo, a tapasztalati mágia összeférhet egy másik tapasztalati mágiával, de semmiképp sem a magasmágiával. Legalábbis az én fejemben :)

Utolsó módosítás: pho3nixhun (2012-10-15 21:24:49)
Válasz Custos #3 üzenetére.
Custos
2012-10-15 18:40:39 | #3

Regebb durvabb lett volna ez a kombinacio.

Az uj rendszerbe viszont amelett hogy sokkal konyebb interdiszciplinaris karaktereket csinalni eleg draga oszehozni ilyesmit.

Ket megoldas jut most az eszembe:

1. Egy adag kepzetsegkovetelmeny ami altal anyira megismered a ket magiaformat hogy meg tudod oldani onmagaba a kombinalast. Ha "csak" 4. szintu kepzetseg kovetelmenyek vannak Magas es Tapasztalati magiabol, ahoz kell 4. Osi nyelv 3.Iras/Olvasas es ha netan egy idomagiat akarnal hasznalni akkor szamtan/mertan is(vagy barmi mas magasmagiahoz tartozo kepzetsegkovetelmeny). Ez mehetne mannaba/pszipontba/egyebb kepzetsegekbe.

Ez csak 4. szintel, ha a KM 5. kepzetsegkovetelmenyt hataroz meg akkor eleg magas szintu kell a karakter legyen mig oszehozza ezt mind(a korarol nem is beszelve).

2. Valamely kepzetseg 5. fokan tanulhatja ezt a mozaikot(pl Osi nyelv) amivet koruloleli a masik magiat. Ehez nem csak hogy meg kell tanulja a kepzetseget meg minden ilyen varazslatnak megno a manna koltsege.

Magyaran ha megfelelo "arat" rakunk akkor megengedheto mert anyi energiabol ha tapolni akar az ember sokkal durvabbat ki tud hozni.

Ti mit gondoltok?

Callinicus
2012-10-15 17:35:52 | #2

Kezdetnek egy mesélőre aki ezt engedi.

Custos
2012-10-15 11:03:03 | #1

Szerintetek milyen tudasra lenne szuksege egy karakternek akinek van magasmagia es tapasztalati magia ismerete hogy mozaikkent hasznalhasson valamilyen tapasztalati magia varazslatot?