Fórumok - Fajok - Kérés


demateo
2023-07-29 10:07:34 | #21

Szia!

Tetszik a logika, de nekem nem ad magyarázatot a Veszélyérzékre.
Azt hogyan építitek ebbe bele?

Nyilván más az Érzékelés módosítója egy 80% veszélyérzékű fejvadásznak, mint egy 0%-os Krad papnak.

Válasz Piftike #20 üzenetére.
Piftike
2023-07-11 14:30:55 | #20

Mi úgy számoljuk ezt, hogy a sunnyogó dob lopakodást/rejtőzködést és amennyivel megdobja/rontja, annak a 10-e a módosítója az érzékelés próbát dobóknak.
Pl: 60% lopakodásra dob 21 %-ot (kerekítéssel 20) azaz 40-el megdobta a próbát, nehéz lesz észrevenni, az -4-es érzékeléspróbát jelent. A KM nem mondja meg nyilván, hogy mekkora plusz/mínusz módosító jár a dobáshoz.
Ha 58%-ot dobott a sunnyogó, azaz épp sikeres volt a próbája, akkor kerekítéssel 0 módosítóval, normál próbát jogosultak az érzékelők dobni. Ha 60%-ra 89%-et dob a lopózó, elvétette a próbát, 30 az eltérés, így +3-as az érzékelők próbája, még sikertelen próbája ellenére is marad némi esélye. Ez a módszer életszerű is, gyors és jól működik, próbáljátok ki, hátha nektek is használható lesz, mert egyszerű, és nem akassza meg a játékot. Érzékelést általában a KM kéri nálunk, hacsak mi külön nem jelentünk be valamit. Pl számítok rá, hogy követnek, vagy úgy szeretnék eljutni A-ból B-be, hogy tudjam biztosra nem követnek e, stb. (UTK rendszerben játszunk, nem használjuk a követés/lerázás százalékost)

Utolsó módosítás: Piftike (2023-07-11 14:38:56)
Válasz HUNgaroWolf #19 üzenetére.
HUNgaroWolf
2013-08-23 08:34:04 | #19

Nálunk rendszeresen dobat a KM érzékelés próbát. Ha sikeres, az adott csapattag, kapja a kis érzékelésűek által gyűlölt papírcetlit amin le van írva, hogy milyen kis "extra" dologra lett figyelmes. Ilyenkor az egész csapat bagoly szemekkel néz arra, aki megdobta az érzékelést, és várják, hogy valamiről beszámoljon. Én speciel sosem árulom el, (mert görény vagyok xD) hogy mit vettem észre, csak ha tényleg az életünket mentheti.
Én csak azt nem tudom, hogy hogy lehetne kezelni, hogy lopakodik valaki a közelembe, mondjuk 60% os lopakodással, és nekem 20 as az érzékelésem vagy 10 es és akkor mi a különbség?
Most ötlött eszembe, hogy le lehetne vonni az lopózó % os képzettségéből annyit amennyi az "érzékelő" érzékelésének 10 feletti része *3
Egész reális nem? Amúgy van rá valami hivatalos megoldás? Esetleg valami ennél jobbat használ e valaki?

Solo
2013-08-22 22:29:01 | #18

Kár, hogy némelyik tulajdonságot meg nem is lehet kijátszani. Például az érzékelést. Bár ha olyan magas akkor mondhatod a KM-nek, hogy "észrevettem valamit! De micsodát is? :)".

Válasz HUNgaroWolf #17 üzenetére.
HUNgaroWolf
2013-08-22 22:12:47 | #17

Meg azért az asztrál sem könnyű =)

Solo
2013-08-22 21:15:38 | #16

Szerintem a 20-as intelligenciához a valóságban is 20-as vagy közel olyan intelligencia kell. Az meg gondolom valami 170 IQ körül van...nem sok ember rohangál ilyennel. A többi tulajdonságot nem ennyire nehéz kijátszani (pl. egészség :D), talán még a karizmát problémás.

Utolsó módosítás: Solo (2013-08-22 21:16:24)
Válasz HUNgaroWolf #15 üzenetére.
HUNgaroWolf
2013-08-22 21:03:49 | #15

Amúgy mindenkinek szíve joga és biztosan vannak olyan emberek, akik jól kitudják játszani, de ez kb olyan nehézségű, mint ki játszani élethűen egy 20 as intelligenciájú varázslót,harcost bármit...
Ember legyen a talpán, és amennyiben tényleg jól ki játssza, minden tiszteletem! :)

Awder
2013-08-22 15:19:34 | #14

Az amind, dzsen érthetetlenül erős, a khál játszhatatlan. A kráni elf pedig valóban ha vki akar vele jönni akkor nagy kihívás mindenki számára. De a "változások törvénye" sok minden megváltoztathat. Aki kráni elfek kialakulásáról, vagy magukról a kráni elfekről akar olvasni annak ajánlom az Opálhajós és a Kráni krónikák könyveket.

Válasz HUNgaroWolf #13 üzenetére.
HUNgaroWolf
2013-08-22 12:25:26 | #13

Awder, igazad van.
Véletlen van is itthon summárium. De ez a leírás is rá világit 1-2 dologra.
Ha Kránon kívülre barangol akkor:
1. Küldetésben van, ezzel meghatározza az egész csapat teendőjét, nehezíti a játékot. Életútra nem igen alkalmas, mert nehéz összeegyeztetni a többi játékos akaratával. + Soha nem lesz csapatjátékos idegenekkel.
2. Kitagadott: Nála jóval nagyobb hatalmú kráni elfek üldözik, esetleg fejvadászok stb.. Akiktől igen nehezen menekül és elég hamar utolérik.
Itt is itt van, hogy soha nem fog kívülállókkal igazi csapatjátékot folytatni, folyamatos üldöztetés, más játékosoknak meg könnyen elrontja ezzel is a játékot.
Szerintem nem illik be JK ként sehova... Talán egy full kráni csapatba 1-2 kaland erejéig.
Amúgy meg leírtak sok, hasonló kasztot, ami szerintem játékromboló/túl táp/ nem JK kari (ETK)
Amund, Dzsen, Khál,
Még a khál bizonyos körülmények között.. De az sem igazán..

Awder
2013-08-21 21:59:24 | #12

Summáriumot nyisd ki és ott a teljes leírás (hivatalos) a kráni elfről (plusz minusz értékek, fegyverek, vértek, világszemlélet, stb ... )

Utolsó módosítás: Awder (2013-08-21 21:59:41)
Válasz HUNgaroWolf #8 üzenetére.
HUNgaroWolf
2013-08-20 13:25:43 | #11

Amire pedig ki akartam lyukadni lemaradt. Nemhogy egy Kráni elfet kijátszani.. Szerintem gyakran még a regényíróknak is el kell rajta gondolkodni, hogy mi hogy reális velük kapcsolatban.

HUNgaroWolf
2013-08-20 13:24:38 | #10

Na jah, és játszd is ki, azért nem komálom igazán a "sima" elfet sem, mert egy ember nem is igazán tud kijátszani igazán élethűen egy olyan "fajt" ami akár több ezer (vagy "csak" ezer pár száz) évig él. Főleg, ha nem gyerek korától kiszakadott, hanem a saját társadalmukban nőtt fel.. Sok sok ezer éves kultúra ahol minden generáció ezer évek/ig jelen vannak. A természethez, a világhoz olyan közel állnak... Nálunk jóval elterjedtebb a félelf, illetve elf is akad néha a játékosok között, kisebb nagyobb sikerrel.

Custos
2013-08-20 12:52:55 | #9

Szerintem indithatsz, valoszinuleg nem nagyon fog szintet lepni meg ha ontod feleje a tp-t akkor se. De lehet.

HUNgaroWolf
2013-08-20 11:34:40 | #8

Hát, nem tudom, nekem a kráni elf az olyan, hogy hivatalos játszható fajként anyagot még nem láttam róla. De ennyi erővel lassan már indíthatok aquirt is :D
Tökéletes NJK k, de nem több

AoKitsune
2013-01-20 11:44:22 | #7

Nos, én továbbra is tartom az alapelvemet: kráni karakter nem fogja kitenni a csöndes járású talpát Kránból - és szerintem ez fokozottan igaz a Középső tartományokban lévő elf klánok tagjaira - és mivel kráni elf csak innen jöhet vagy halott, elég egyértelmű a helyzet.

Persze, ha kráni csapatról van szó, akkor már egészen más a helyzet...

Awder
2013-01-19 19:31:18 | #6

A Kráni elf más statokkal rendelkezett a régi rendszerben. A maximum tulajdonságai is magasabbak lehettek. Pl erőre -2 helyett -1et kap. De a kráni elf jellemében különbözik igazából. És egymás között az elfek külsőre is különbséget tudnak lenni. A kráni elfek anno a legjobb elf harcosok voltak, csak ott maradtak "hol egykor majd a Kos országa elterül", de valóban az "Üstököslángban" van benne, hogy a kráni elfek hogy is kerülnek oda. Nekem az egyik kedvenc fajom, a kyren kívül. Volt is van is karim mindkettőből, sőt arra épülő kalandom is. Ha vki kíváncsi tok adni infót róla csak át kell alakítani ehhez a rendszerhez (papíron könnyebben végrehajtható mint itt, de én is hiányoltam a listáról).

kakimatyi
2012-10-15 23:05:23 | #5

Igen látszik, nagyon fasza. Köszönöm szépen.

Válasz Solo #4 üzenetére.
Solo
2012-10-15 22:36:30 | #4

Majdnem el is felejtkeztem róla, de most hirtelen eszembe villant :)
Megcsináltam! Remélem a karilapon is tükröződik.

Válasz kakimatyi #3 üzenetére.
kakimatyi
2012-10-15 08:59:27 | #3

"Felice Sequator 1.0" -nak kéne elf-re állítani.

A kráni elf ugyanaz mint a sima, csak az a kráni rassz.
Kb annyi a különbség mint a fehér, meg a dzsad ember között. Más nyelv, más kultúra, sötétebb bőr.
Játék technikailag ugyanaz.

Előre is köszi.

Válasz Solo #2 üzenetére.
Solo
2012-10-14 13:34:34 | #2

A faját ha nagyon kell át tudom állítani a karkaternek. De milyen az a kráni elf? :)
Melyik karinak és milyen fajt állítsak be?

Utolsó módosítás: Solo (2012-10-14 13:35:03)
Válasz kakimatyi #1 üzenetére.
kakimatyi
2012-10-13 21:31:31 | #1

Lenne egy kérésem, és a probléma jellegéből ezt találtam ideális kategóriának.
Az lenne, hogy elkúrtam egy karakterem feltöltését az oldalra, és véletlenül rossz fajt adtam neki.
Egész pontosan elf helyett félelfnek csináltam. Az érdekelne, hogy át tudjátok-e váltani valahogy a faját? Semmilyen értéke nem ütközik a szabályokba (pl. nem túl magas az ereje). Lehetséges ez komoly adatbázis turkálás nélkül?
Tudom, ha hülye vagyok csináljam újra, de nincs kedvem még egyszer kidolgozni ilyen magas szintre.

Ui.: nem tudom létezik-e ilyen, de lehetne elf helyett kráni elfre váltani? ;)