Fórumok - Szabályrendszer (UTK) - Kahrei remekekről


Awder
2013-01-18 10:05:01 | #19

minden bizonnyal a mai kahrei gnómok mindenre képesek

de témához visszatérve, ha nagyon ráérős leszek válogatok nektek ki ide kahrei kütyüket, nem feltétlenül fegyvereket hanem kütyüket. Pl.: alap a csatapáncél, "tank", "sárkányrepülő", álló óra, gépszolga. De majd szemezgetek példákat a végzet masinériáiból (ha lesz időm)

ui.: kicsit kahretől eltérve még annyit hogy ehhez a rendszerhez én sem értek annyira, bár olvastam az utk-t de én megmaradtam etk-snak :D, de igyekszem a "társadalom hasznos része lenni" Sok kiegem van bár ügye régi rendszerrel de ésszel mindent át lehet alakítani.

Utolsó módosítás: Awder (2013-01-18 10:13:39)
Válasz Callinicus #18 üzenetére.
Callinicus
2013-01-18 01:27:34 | #18

The Gamers
The Gamers 2 Dorkness Rising
http://www.youtube.com/watch?v=tOUksDJCijw
JourneyQuest
http://www.youtube.com/watch?v=o_uNpAq2p9w

Ezen a hármon függök az utóbbi héten, nagyon bejöttek. :) Sajnos elég hamar le lehet mindet tudni, de idén jön mindből folytatás! :D

A Magus filmet amit mondtál sztem láttam, de tényleg elég vékonyak, főleg ezekhez képest. De ha valaki igényes magyar fanfilmre kíváncsi, ott a "Sötét oldal rejtett múlt" youtube segít kideríteni, hogy mi az.

Kicsit eltértünk a témától, a youtube is kahrei technológia?

Awder
2013-01-17 20:54:46 | #17

http://www.youtube.com/watch?v=B-ySdq-CStU

itt egy link hozzá (részlet)

magus a kiválasztottak (amatőr film tényleg, de én sokszor láttam már, mind a hozzá tartozó riportok stb)

Válasz Darien #16 üzenetére.
Darien
2013-01-17 20:02:57 | #16

És mi a címe a M.A.G.U.S.-os filmnek?

Awder
2013-01-17 17:27:17 | #15

Nincs, gépen van meg de próbálok keríteni egyet. De ncore-on ha jól emlékszem fent van. Onnan le tudod szedni

Utolsó módosítás: Awder (2013-01-17 17:27:37)
Válasz Custos #14 üzenetére.
Custos
2013-01-17 14:57:57 | #14

Van linked a magus filmhez?

Awder
2013-01-17 10:14:53 | #13

Használni használhatnak ha megtanulják használni, de mondjuk egy négy fős csapat nem hiszem, hogy magával cipel egy skorpiót, katapultot egyebet. Nehéz könnyen tönkremegy. Plusz egy kalandozó ostromkor is könnyebben besurran egy várba mint, hogy beálljanak egy katapulthoz. Jó persze vannak zsoldos seregek. Amikben vannak kalandozók, de a nagy része akkor is csak pénzsóvár amatőr. De egy kis kalandozó csapat nem cipel magával egy ormótlan, hatalmas dolgot. De szerintem ezen nem veszünk össze. :) De várom a cáfolatot. :)

ui.: a gamerst meg vágom régi videó de jók, a második részét láttad? Valamint van egy nagyon régi magus film is (elég gagyi), de kötelező :D

Utolsó módosítás: Awder (2013-01-17 10:16:45)
Válasz Callinicus #12 üzenetére.
Callinicus
2013-01-16 23:33:37 | #12

http://www.youtube.com/watch?v=fiTEHqAeanw

Mér nem használhatnak kalandozók ostromgépeket? O.o (09:25)

Awder
2013-01-15 19:58:57 | #11

ui.: az egyik ismerősöm karaktere elvesztette az egyik lábát, ő mindig kahrei "gőzlábért" sírt.

Valamint ajánlom mindenkinek a Végzet masinériái-it. Antológia, elolvastam, egész jó csak mire belemelegszik az ember az egyik sztoriba addigra vége lesz.. Továbbá a Bíborgyöngyökben is van szó mechanikus kütyükről órákról stb.

Awder
2013-01-15 18:04:05 | #10

Régebbi mágus kiadásban találsz (k10 rendszerhez írott) UTK-ban. (ostromgépeket, és tűzfegyvereket. igazából az ostromgépek nem kalandozó eszközök (sztem ezt nem kell magyaráznom), bár én egy karakteremmel zsoldosként kezdtem a pályafutásom aki egy zsoldoskompániát kísér. Katapultokat. Annak a karimnak volt egy muskétája, annyi lőporral hogy egyszer tudjam csak elsütni (de végül nem is használtam soha), és nem túl gyakoriak a lőpormalmok, és méregdrága is. Így igazából csak díszként cipeltem, és úton-útfélen felvághattam rá, hogy kahrei mágikus eszköz birtokosa vagyok és jó magam is képes vagyok megidézni a benne lakozó halált. Arra volt jó hogy ez volt a karakterem célja, ha "milliomos" lesz akkor valahol alapítson egy céhet ami ezzel foglalkozik. Egy szónak is száz a vége, nem túl kivitelezhető dolog a tűzfegyverek karbantartási igénye igen nagy. Sok szerszám, olaj amit még cipelhet magával a karakter + a lőpor, stb

Callinicus
2012-10-11 11:31:36 | #9

DnD3, DMG-ben van és nem ér semmit. :)

MAGUS-ban olyan 6k6 sebzéssel tudnám elképzelni, - ha reálisak akarunk lenni - átütéssel, CÉ 0, szutyok lőtáv, ezer feletti ár aranyban.

Beregron
2012-10-10 21:20:26 | #8

De a pisztolyokról szabályokról még többet nem nagyon hallottam :D

demateo
2012-09-27 21:30:05 | #7

Köszönöm!

Most bemotiváltál!:-)

Átalakítom és jó kalandot kanyarítok belőle.

Válasz Callinicus #6 üzenetére.
Callinicus
2012-09-20 15:11:06 | #6

Akkor mostantól SPOILER. (Javaslat a spoiler gomb bevezetésére.)

A Fagyvár egy epikus méretű ki*****.
A dolog ott kezdődik, hogy a mágiahasználó karakterek minden mana illetve kegypont elköltése után sérülnek 1 ép-t, márpedig egy jóféle pap is 2 kegyért gyógyít, 1 ÉP-t. Tehát aki megsérül, meghal. Főleg mert a kaland - nekem így lett mesélve! - számol olyan dolgokkal, hogy az orkok pengéi nem épp tiszták, és fertőzést lehet tőle kapni. (Ez minden olyan fegyverre igaz, amit nem tisztogatnak, minden egyes használat után, szóval hülyeség külön kiemelni. Mellesleg ha gro-ugoniak azok az orkok, akkor Ynev legjobb fegyvereit forgatják.) Ja és rohadt hideg van, tehát arra is van valami negatívum.
Ami nálunk külön életképtelenné tette a dolgot, hogy:
A három játékosból egy sem ismerte mélyebben a MAGUS-t. (Pl Thar formáival sem voltunk tisztában. És a karaktereknek sem volt ilyen jellegű tudása. Ez volt az egyik első magus modul amit játszottam.)
A mesélő gyártott nekünk előre karaktereket, ezek a következők voltak:
Egy törpe pap.
Egy erigowi íjász.
Egy sima harcos, aki alabárddal tekerte a dolgokat. (Az alabárdját egy 01-es dobás okán le is ejtette a várfalról.)
A három karakter közül egy sem volt pszi használó. (Én szinte minden karakterem mesterfokú tudat pszivel kezdem, különösen, ha egy verseny kalandmodulnak futok neki.) Ez persze nem gond, hacsak nincs leírva nagy betűkkel a kalandmodulban (utóbb olvastam) hogy a kaland egésze csak akkor göngyölíthető fel, ha minden karakter, folyamatosan telepatikus kapcsolatban van. Ez mágiával nem megoldható, még ha lenne is egy varázsló a csapatban, halálra-varázsolná saját magát.
A csapatunk folyamatosan motiválva volt arra, hogy a várfalakon harcoljunk, mivel kalandozók voltunk, ráadásul erősen harc orientált csapat - mesélő okán - ami már eleve kizárta, hogy a mesét meg tudjuk oldani. Mellesleg utóbb kiszámoltuk, hogy az íjászok által megölt orkok fele származott a saját erigowi íjászunktól, és 4 társától, a több tucat egyéb íjász, kb senkit sem talált el. Irreálisan kicsi veszteségei voltak az orkoknak, akik eszeveszetten rohamoztak amúgy, és ők még a gyengébb ellenfelek. Persze utóbb kiderült, hogy teljesen mindegy mekkora veszteségei vannak az ellenségnek - ergo mindegy, hogy a falakon vagyunk-e - ígyisúgyis MEGHALUNK.
Volt valami olyan effekt is, hogy a toroniak, embereket húztak karóba, a táboruk szélén és ettől mindenki rojtosra fosta magát a várban, dobnunk kellett akaraterőt vagy asztrált, nem tudom melyiket. Az hogy a közkatonák befosnak még oké, de 5. szintű harcedzett kalandozóknál na ne már.
És a végén, mikor már elszabadult a pókól, megtaláltuk a ritualizáló 3 beépített toroni genyót, akik tolták a rítust, és olyan szinten voltak vele, hogy ha bármelyikük EGY CSEPP VÉRE kicseppen, akkor jön az ULTIMÁTOR (ezen a néven csak röhögni tudtam) és mind meghalunk, álá instant. Természetesen mindhárom toroni mókus előtt volt áldozótőr, tehát mágia és pszi nélkül, megint csak megoldhatatlan helyzet állt elő. Ráadásul ezt a vérkicseppenés dolgot nem is tudtam, szóval a csapat utolsó tette az volt, hogy fanatizálta magát a törpöm és rájuk rontottam, hogy megzavarjam a sötét rítust.

Ja van egy vers a modulban, ami nyomra vezethet, van benne egy kis szó vagy betűjáték ami tök jó, a mesélő fel is olvasta nekünk, de le nem jegyzeteltük, mikor ismétlést kértünk újra felolvasta, de mivel nem kaptuk meg leírva, nem jutott eszünkbe a szavakat össze vissza pakolni benne. De az is valami olyan dolog volt, amire nem gondoltam volna.

Mikor már megy a rítus, van egy ilyen idézet:
A rituálé elıjelei az utolsó egy órában már jól látszanak: Megsavanyodik a tej, rozsdállnak a
szegek, a tükrözıdı felületek nem adnak tükörképet, a homokórákban visszafelé folyik a
homok, rettentı vihar készülıdik. Fú a szél, szakad a hó, és elkínzott lelkek vonyítanak a
hidegben. Akik a pincék szintjén járnak, vagy megközelítik a szentélyt, rettentı félelmet
éreznek. A szakrális, tér, vagy idézı mágiában jártasak hullámok moraját hallják, és tőz, meg
vér szagát érzik: A kapu Tharr vértengerére lassan megnyílik. A felszentelt helyen kiontott
vér valóban megidézi a démont, és eljövetele rettenetes következményekkel jár. Mindenkit
megöl, akik a donjonban vannak, majd lelkükkel együtt távozik.

A megsavanyodik a tej résznél én elvesztettem a fonalat, hogy a fenébe vegyek komolyan valami rémületesnek szánt jelenetet, ha az első mondata az, hogy MEGSAVANYODOTT A TEJ!

A modul:
http://magus.rpg.hu/iras/mutat.php?cid=248

Nem olvastam el újra a modult ahhoz, hogy ezt most megírjam, ezek csak a legélénkebb emlékeim a dologról. Ha jó modult akarsz mesélni, ajánlom a Garadur titkát, ugyanaz a mesélő mesélte, szintén előre gyártott karakterekkel, pont a Fagyvár előtt, és az egy igazán élvezetes modul volt, utóbb el is olvastam, és tervezem lemesélni, mert jól össze van rakva. Szórakoztató.
http://www.kalandozok.hu/kiegeszitok/kalandmodulok/garadurtitka.pdf

Nekem is van olyan kalandom, amit úgy terveztem meg, hogy ne lehessen megcsinálni, vagy legalábbis, a küldetés szinte biztos bukás legyen, - hogy milyen szintű bukás, azt a karakter teljesítménye határozza meg - de ott egyrészt igyekszem nem éreztetni velük, hogy ez így van, másrészt, legalább részeredményeket el lehet érni. A Fagyvárban nincs részeredmény, nincs olyan, hogy elbuktatok, de túléltétek, vagy elbuktatok, de mivel idő közben leöltétek egy színházban Sztálint, megbosszultátok, hogy betiltotta a kedvenc pornómagazinotokat, mikor hatalomra került, van a végén egy nevetséges szöveg, és csak a szinte biztos bukás lebeg a mesében végig.

Persze megfelelő hangulatban ezt is át lehet élni, horrorkalandként, de nekem ez nem jött át, a sok harc miatt, amit nem raktunk fel terepasztalon, vagy hexatáblán, mivel a mesélő szerint az DnD-s fszság, a harcok szinte tiszta kockapókerből álltak. A hangulat meg elveszett valahol a megsavanyodott tej, a lőporoshordó és az udvari bolond között.

A Fagyvár végén lévő szöveg (Mellesleg semmi értelme, a karakterekről soha, senki se fog tudni.):
İszintén szólva, egy 4.-6.szintő csapat valószínőleg nem tudja legyızni az Ultimátort, talán
akkor sem, ha a mágiahasználók az életüket adják egy-egy varázslat létrehozásáért. Ha meg
tudják akadályozni, hogy bármelyik kém a vérét hullassa a szentélyben, a démon nem jön el.
Ha sikerül az idézést megakadályozniuk, már csak az idı szorítja ıket. A toroniak a
démonidézés kezdetéig támadják a donjont, de utána már nem. Hajnalra pedig ideérnek a
herceg elıırsei, hogy felszabadítsák a várat.
Amennyiben mindent túlélnek, hısök lesznek, Észak minden lakója annak tartja ıket, és a
háború után néhány ambiciózus toroni politikus majd a fejükkel próbálja a sebzett nemzeti
önérzetet gyógyítani.
Ha pedig nem élnék túl a történteket, egy, a herceg kíséretében utazó énekmondó viszi el
tettük hírét a Legendák Tornyába, hogy nevük és tetteik örökké fennmaradjon. Alborne hívei
csak úgy emlegetik majd idıvel a történetet, mint a ,,Fagyvár”-ról szólót. A valóságból
legenda lesz, majd mese, de amíg a Hetedkor le nem zárul, mindenki hall róluk így, vagy úgy.

demateo
2012-09-20 09:17:03 | #5

Ezt kifejetenéd? A szavaidat értem, de a szöveget nem.
A kalandot ismerem, de még nem meséltem. Leírnád mik zavartak, hogy felkészülhessek rá.

Válasz Callinicus #4 üzenetére.
Callinicus
2012-09-19 22:44:57 | #4

A Fagyvár című kalandmodul során - spoiler - mi találkoztunk egy jókora bombával, amivel lebontottak egy tornyot a támadó toroniak, de abban a kalandban ez volt a legkisebb bosszantó apróság, amivel találkoztunk. Perverz módon Kobayashi Maru az a kaland, bár abból is egy elég rossz fajta, aminek a végén inkább bosszankodtam, mint élveztem. (Bár erről részben a mesélő tehetett.)

Solo
2012-09-19 16:21:08 | #3

Nagyon fel lehet dobni ilyenekkel 1-1 kalandot, bár mi - ha jól emlékszem - elég ritkán vetettünk be ilyen trükkös szerkezeteket. Bár volt néhány kaland, amikor a karakterek mondjuk egy kisebb városba be voltak zárva és nagy ostrom készül ellenük. Ekkor a körülöttük található dolgokból eszkábáltak össze érdekes szerkezeteket.

De nagyon különleges cuccokat még nem csináltunk/használtunk a kalandjainkban :)

Én is kíváncsi lennék ti használtatok-e valami ilyesmit.

Utolsó módosítás: Solo (2012-09-19 16:22:14)
Válasz Beregron #1 üzenetére.
Beregron
2012-09-18 23:06:12 | #2

Nos?

Beregron
2012-09-11 23:39:44 | #1

Mit gondolnak a többiek (mármint KM-ek) a tüzet köpő vascsövekről, ágyúkról, gyilokjárókról, ballisztákról és hajócsatákról? Háziszabályokat is szívesen várok!