Üdvözlet Kalandor!

Köszöntünk a honlapon, ahol Ynevi kalandozásaidhoz találhatsz hasznos segédeszközöket. Mind a kezdő, mind pedig a tapasztalt játékosok számára számtalan hasznos lehetőséget nyújt a program. Ha kezdő játékos vagy, és itt készíted el a karaktered, sok fontos információ fog rendelkezésedre állni, amelyek jól jöhetnek amikor még tapasztalatlan kalandozóként járod a világot. A tapasztaltabbak pedig - legyenek akár kalandozók, akár kalandmesterek - hasznos funkciók egész tárházát találhatják meg.

Lássuk mire is bukkantál...

Az oldal eredeti célja, hogy egy mindenki számára használható M.A.G.U.S. karakterkezelőt alkossunk. A rendszer alapjául az Új Törvénykönyv szolgál. Lényege, hogy a karaktereid online létrehozhatod, tárolhatod, és fejlesztheted.

A kezdők számára igen hasznos, hogy az oldal segíti, megkönnyíti a karakterek készítését. Persze a gyakorlott játékosoknak is nagy könnyebbséget jelenthet, hogy az alapvető adatok megadásán túl semmi számolnivalójuk nem akad a karakter létrehozása folyamán. Az elkészített karaktereket pedig tárolhatod az oldalon, így játék előtt bárhonnan elérheted őket. Sőt, ha játék közben szintet lépnél, a mentett karaktered új szintre léptetheted, és fejlesztheted képességeit, a törvénykönyv nyújtotta lehetőségek alapján.

Nem volt célunk olyan karakterkezelőt alkotni, ami kizár minden a szabályoktól való elrugaszkodást, esetleg csalást. Ezt mindenkinek a saját belátására bízzuk, ezért a program sok helyen megengedi, hogy eltérj a törvénykönyv által megszabott szabályoktól. Ez arra szolgál, ha netán valószerűtlennek, vagy hibásnak tartanád az eredeti szabályokat, és valamilyen módosítással szeretnéd fejleszteni a karaktered, azt megtehesd. Természetesen a tapasztalatlanabbak segítése érdekében a program alapvetően a szabályos használatot támogatja és minden esetben jelzi, ha valaki szabálytalan műveletet szeretne végrehajtani.

Az oldal szolgáltatásainak nagy részét, csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe, hiszen tudnunk kell, hogy kihez tartoznak a létrehozott karakterek. A regisztációs oldalt a bejelentkezés fül lenyitásával érheted el, ahol nagyon könnyen és gyorsan regisztrálhatod magad. Miután ezt megteszed és bejelentkezel, az oldal minden szolgáltatása elérhető lesz számodra. Az oldalon a regisztrálás, és minden szolgáltatás teljesen INGYENES.

Az oldal már több mint 3 éve üzemel, azóta folyamatosan végzünk rajta javításokat és fejlesztéseket. Apróbb hiányosságok előfordulhatnak rajta, de bátran ajánljuk kipróbálásra. Csatlakozz te is a több mint 800 kalandozóból álló csapatunkhoz.

Nosza hát, regisztrálj mihamarabb!

Segítség

Karakteralkotás

Karaktereidet a M.A.G.U.S. → Saját karakterek menüpontban érheted el. Karakter létrehozásához rendelkezned kell legalább egy karakter csoporttal.

Karkter csoport létrehozása

Karakter csoportot az oldal felső részén található Új csoport létrehozása gombra kattintva hozhatsz létre.

Karakter létrehozása

Karaktert az oldal felső részén található Új karakter létrehozása gombra kattintva hozhatsz létre. A karakterednek a következő adatait kell megadnod a megjelenő ablakban:

  1. Név: A karaktered neve.
  2. Alkaszt: Az alkaszt elnevezés a szabálykönyvben nem szerepel, mi vezettük be. Alkasztok például a következők: Aszisz énekmondó (Bárd), Felderítő (Fejvadász) stb. Tehát az alkaszt kiválasztásával meghatározod a karaktered kasztját és az azon belüli specializációt - az alkasztot - is. A legördülő listában az alkasztok neveit találod, a főkasztok neve szerinti ábécé sorrendben. Az alkaszt neve mellett zárójelben szerepel a főkaszt neve.
  3. Faj: A karaktered faja. Fontos, hogy nem enged meg minden alkaszt-faj párosítást a szabálykönyv, de a program lehetővé teszi, hogy ezeket a szabályokat áthágva bármilyen karaktert létrehozhass.
  4. Csoport: A karaktered melyik karaktercsoportba tartozzon.

Tulajdonságpontok elosztása

Ha létrehoztad a karaktered, akkor az megjelenik a megfelelő csoportban. A karakterlapot a karakter nevére kattintva érheted el. Az első dolog amit itt meg kell tenned, az a tulajdonságpontok elosztása. Ehhez kattints a karakterlap bal felső sarkában lévő Tulajdonságpontok elosztása gombra. Az itt megjelenő ablakban úgy kell osztanod tulajdonságpontjaid, hogy az összegük 135 legyen.

Hátterek választása

Ezek után meg kell adnod karaktered induló háttereit. Azok a hátterek, amelyekkel a karakter mindenképp rendelkezik, automatikusan bekerülnek ide. Ha ezeken kívül még más hátteret is szeretnél fölvenni, kattints az Új háttér gombra. Itt a következőket adhatod meg:

  1. Háttér: A háttér neve, amit föl szeretnél venni.
  2. Pont: Egyes háttereknek több szintje van. Minél több KAP-ot költesz egy ilyen háttérre, az annál fokozottabb hatású lesz.

Ha úgy gondolod, hogy rendelkezel a megfelelő hátterekkel, akkor a Véglegesítés gombal rögzítheted ezeket és elkezdheted karaktered további fejlesztését. Fontos, hogy amíg nem véglegesíted háttereid, addig nem fejlesztheted tovább a karaktert, nem oszthatsz el KAP-ot, és szintet sem léphetsz.

Karakter megosztása

Saját karakter megosztása

Karaktereid megosztására a M.A.G.U.S. → Saját karakterek oldalon a megosztandó karakter mellett található Karakter megosztása ikonra kattintva van lehetőséged. A megjelenő ablakban:

  • Meg tudod adni azoknak a felhasználóknak a nevét, akikkel meg szeretnéd osztani a karaktered.
  • Láthatod, hogy jelenleg mely felhasználókkal van megosztva a karakter.
  • Visszavonhatod azoktól a felhasználóktól a megosztást, akikkel már megosztottad ezt a karaktert.

Számomra megosztott karakterek megtekintése

Azokat a karaktereket, amelyeket mások osztottak meg veled, a M.A.G.U.S. → Megosztott karakterek menüpontra kattintva érheted el. Itt a karaktereket felhasználónkénti csoportosításban láthatod.

Ha nem szeretnéd, hogy egy karakter megosztva legyen a számodra, akkor az adott karakter sorában található Törlés gombra kattintva törölheted a megosztást. Természetesen a karakter nem kerül törlésre, csak a továbbiakban már nem fog szerepelni a számodra megosztott karakterek listájában.

A számodra megosztott karaktereket lehetőséged van megtekinteni a nevükre való kattintással, viszont semmilyen módosítást nem tudsz rajtuk végezni.

Karakter nyomtatása

Egy karakter kinyomtatásához először nyisd meg a karakterlapját, majd válaszd a böngésződ nyomtatás funkcióját. A legújabb Chrome, Firefox, Internet Explorer verziókban tesztelve.

Karakter műveletek

Karakter törlése

Karakteredet a mellette található Törlés gombra kattintva törölheted. A törlés végleges, későbbi visszaállításra nincs lehetőség.

Karakter másolása

Karakteredet a mellette található Másolat létrehozása gombra kattintva másolhatod le. A másolat karakter meg fog jelenni a karaktereid listájában, minden jellemzőjében megegyező lesz az eredeti karakterrel.

Karakter átnevezése

Karakteredet a mellette található Karakter átnevezése gombra kattintva nevezheted át.

Karakter áthelyezése másik csoportba

Karakteredet a mellette található Áthelyezés másik csoportba gombra kattintva helyezheted át másik csoportba.

Életerő

Az életerő részt, a karakterlap tetejének közepén találod. Itt válthatsz tetszőleges mennyiségű KAP-ot FP-re.

FP vásárlás

KAP átváltásához, kattints az Fp vásárlás gombra. Itt 1-1 arányban válthatsz át KAP-ot FP-re.

FP visszaváltás

Ha túl sokat váltottál át, és vissza szeretnéd vonni, válaszd ugyanitt az Fp visszaváltás opciót. Itt legfeljebb annyi FP-t válthatsz vissza, amennyit KAP-ból vásároltál.

Pszi pontok

Pszi pontjaidat a karakterlap jobb felső részén kezelheted.

Vásárlás

Ha a karaktered képes a pszi használatára, tehát rendelkezik a Pszi érzékenység háttérrel, akkor a Pszi vásárlás gomb megnyomásával KAP-ot válthatsz Pszi pontra ( 2 KAP = 1 Pszi pont).

Visszaváltás

Ha túl sokat váltottál át, és vissza szeretnéd vonni, válaszd ugyanitt a Pszi visszaváltás opciót. Itt legfeljebb annyi pszi pontot válthatsz vissza, amennyit KAP-ból vásároltál.

Kegy pontok

Amennyiben a karaktered rendelkezik a Kegyelt háttérrel, a karakterlap jobb oldalán tudsz Kegy pontokat vásárolni és visszaváltani.

Vásárlás

A Kegy vásárlás gombra kattintással tudsz Kegy pontos szerezni. Kétféle Kegy pont mennyiséget adhatsz meg:

  1. KAP-ból: Azon Kegy pontok száma, amelyeket KAP-ból szeretnél vásárolni (3 KAP = 1 Kegy pont).
  2. Szerepjátékból: Azon Kegy pontok száma, amelyeket a karakter a játék során szerzett egyfajta bónuszként, és KAP-ba nem kerültek számára.

Visszaváltás

Ha túl sokat váltottál át, és vissza szeretnéd vonni, válaszd ugyanitt a Kegy visszaváltás opciót. Itt legfeljebb annyi kegy pontot válthatsz vissza, amennyit KAP-ból vásároltál, vagy szerepjátékból szereztél.

Mana pontok

Amennyiben a karaktered rendelkezik a Mágikus fogékonyság háttérrel, a karakterlap jobb oldalán a Mana pontok résznél válthatod KAP-jaid Mana pontokra.

Vásárlás

A Mana vásárlás gomb megnyomásával KAP-ot válthatsz mana pontra ( 3 KAP = 1 Mana ).

Visszaváltás

Ha túl sokat váltottál át, és vissza szeretnéd vonni, válaszd ugyanitt a Mana visszaváltás opciót. Itt legfeljebb annyi mana pontot válthatsz vissza, amennyit KAP-ból vásároltál.

Harcértékek

A harcértékeid a karakterlap közepe felé lévő Fegyverek résznél találod.

Harcértékek számítása

A karakter többféle harcértékkel is rendelkezik a helyzettől függően.

  1. Alap Harcértékek: Az alap harcértékek akkor érvényesülnek, ha nincs nálad fegyver. A karakter néhány tulajdonságából, az elköltött HM-ekből, és az esetleges faji bónuszokból adódnak össze.
  2. Fegyveres harcértékek: Ha a karakter fegyvert használ, akkor harcértékei tovább nőnek a fegyver értékeivel, és az esetlegesen megtanult képzettségekből származó bónuszokkal.

Fontos megemlíteni, hogy a harcértékekben jelenleg nem jelenik meg sem az akrobatika képzettségből adódó bónusz, sem pedig a pajzs bónusza. Ennek oka főleg az, hogy ezek alkalmazhatósága nagyban függ a játék közbeni szituációtól.

HM vásárlása

A HM vásárlás gomb használatával tudsz harcérték módosítót vásárolni. Megnyomása után három dolgot kell megadnod:

  1. KAP-ból: Az a HM mennyiség, amit KAP-ból szeretnél átváltani.
  2. Harctéri gyakorlatból: Ha rendelkezel harctéri gyakorlat képzettséggel, akkor az abból eddig összegyűlt HM-ekből mennyit szeretnél beváltani (ha nem rendelkezel ilyen képzettséggel, vagy csak nem elég magas szinten, akkor ez az érték csak 0 lehet).
  3. Harcérték típus: Az a harcérték típus amelyikhez hozzá szeretnéd adni az előző két érték összegeként adódó HM mennyiséget.

HM visszaváltása

A HM visszaváltás gomb megnyomása után mind a négy harcérték típushoz meg kell adnod két adatot:

  1. KAP-ból: Az a HM mennyiség amit visszaszeretnél váltani, az erre a harcértékre KAP-ból költött pontokból.
  2. Harctéri gyakorlatból: Az a HM mennyiség amit vissza szeretnél váltani, az erre a harcértékre Harctéri gyakorlat képzettségből rakott pontokból.

Miután rákattintasz a HM visszaváltása gombra, az összes beállított HM pont visszaváltódik. A KAP-ból vásároltakból ismét szabadon felhasználható KAP lesz, a harctéri gyakorlatból váltottakból pedig újra elosztható HM.

Fegyverek

Fegyver vásárlás

A fegyverek rész jobb felső részén találsz egy Új fegyver gombot. Miután erre rákattintasz, egy kisebb ablak jelenik meg, két lenyitható listával:

  1. Fegyver: A fegyver, amit a karakterednek szeretnél adni. A fegyverek méretkategória szerint vannak rendezve.
  2. Képzettség: Az a képzettség amivel a karaktered az adott fegyvert használja. A listában a karakter minden szóba jöhető képzettsége kétszer szerepel. Egyszer fegyverként, egyszer pedig fegyvercsaládként. Ez azért van, mert a fegyverhasználat képzettség második szintjéig valamilyen fegyvercsaládot kell választani a képzettséghez, második szint fölött pedig már egy konkrét fegyvertípust. Tehát ha van például két fegyvered: egy hosszúkard, és egy rövid kard, és van egy negyedik szintű fegyverhasználatod. Tudod hogy a fegyverhasználat az egykezes kardokhoz tartozik, valamint harmadik szintje óta specializálódott a hoszúkardra. Ebben az esetben egy hosszúkardot negyedik fokú fegyverhasználattal forgatsz, míg az azonos családba tartozó, de más típusú rövid kardot csak második fokon használsz. Így amikor veszel egy hosszúkardot, hozzárendelheted a Fegyverhasználat - 4.fok(Fegyver) képzettséget a listából, majd ha veszel mellé egy rövidkardot, ahhoz pedig a Fegyverhasználat - 4.fok(Fegyvercsalád) képzettséget. Így a rendszer tudja hogy ezzel az egy képzettséggel negyedik fokon használod a hosszú, és második fokon a rövid kardot. Itt érdemes még megjegyezni, hogy a képzettségekhez megadható specializáció, ami itt megjelenik. Tehát érdemes lehet minden fegyverhasználathoz megadni ezt a mezőt, így láthatod melyik fegyverhasználat mihez tartozik.

Miután kiválasztottad a megfelelő fegyvert és képzettséget, kattints a Fegyver mentése gombra, hogy hozzáadd a kiválasztott fegyvert a karakteredhez.

Képzettségek

Új képzettség tanulása

Új képzettség tanulásához kattints az Új képzettség gombra. Ennek hatására előjön egy ablak, ahol több módosítható és nem módosítható mezőt is találsz:

  1. Képzettség: A képzettség amit tanulni szeretnél. Egyes képzettségekből több is lehet (pl.: fegyverhasználat, szakma stb.), másokból csak egy. Így ha egy képzettséget nem találsz a listában, ellenőrizd nem ismeri-e már a karaktered.
  2. Fok/Százalék: Ebben a mezőben állíthatod be hogy hányadik fokon vagy mekkora százalékkal szeretnéd a képzettséget fölvenni.
  3. Módosító: Itt megadhatod, hogy hat-e a Kp igényre valamilyen módosító. Ez legtöbbször az oktatás. Ha a karakter oktatással tanulja a képzettséget, annak kisebb lesz a KP költsége. Minden kaszthoz tartoznak bizonyos képzettségek, amiket a klánjától vagy rendjétől bizonyos fokú oktatással tanulhat. Ezeket a rendszer ismeri, és ha a kiválasztott képzettséghez tartozik ilyen előny, azt automatikusan beállítja. Ennek ellenére ez természetesen megváltoztatható, hiszen nem biztos hogy a karakter jelen helyzetében is élvezheti ezt az előnyt.
  4. KP költség: Ebben a mezőben jelenik meg a tanulni kívánt képzettség kiszámolt KP igénye. Ez az érték módosítható ha bepipálod az egyedi költség mezőt. Az alap szabályok szerint kiszámított KP igénytől tehát tetszés szerint el lehet térni. Erre számtalan ok lehet, és ezzel a lehetőséggel bármilyen speciális helyzet kezelhető.
  5. Egyedi költség: Pipáld be, ha módosítani szeretnéd a KP költség mezőben kiszámított KP igényt.
  6. Felhasználható KP: Ez a mező nem módosítható. Itt tulajdonképpen a rendelkezésre álló KAP-ok számának, és a meglévő KP-k számának összegét olvashatod. KP általában újonnan készített karaktereknél van, aminél még nem lett elköltve a tulajdonságpontokból kapott alap KP. Egy képzettség tanulásakor először ezek a KP vonódnak le, majd ha szükséges, KAP-ból pótlódik a maradék.
  7. Specializáció: Ide egyszerű szöveget írhatsz, ami általában azt határozza meg, hogy mire vonatkozik a képzettség. Ez főleg olyan képzettségeknél hasznos amiből egyszerre többet is birtokolhat egy karakter. Ilyen például a fegyverhasználat, amiből az egyik vonatkozhat például a nehézkardokra, másik pedig a buzogányokra. Ilyen képzettségeknél érdemes megadni specializációt, hogy később is tudd mire vonatkozik.

Ha mindent beállítottál, a Képzettség mentése gombra kattintva megtanulhatod az adott képzettséget, ami ezután megjelenik a karakter képzettségei között.

Elképzelhető hogy az általad kiválasztott képzettség rendelkezik valamilyen erős/gyenge követelménnyel, amit a karaktered még nem tanult meg. Ebben az esetben a rendszer egy piros üzenettel közli ezt veled, és kiírja az összes szükséges képzettséget, és ezek szintjeit, amik a beállított képzettség megtanulásához szükségesek. Amíg ezek mindegyikét meg nem tanulja a karaktered addig nem tanulhatod meg az adott képzettséget.

Előfordulhat továbbá az is, hogy bizonyos képzettségeket a tulajdonságkövetelményük miatt csak plusz Kp rááldozásával tudod megtanulni. Ez a plusz érték a kiszámított értékhez automatikusan hozzáadódik, illetve egy megjelenő felirat tájékoztat arról, hogy mennyi plusz Kp szükséges.

Meglévő képzettség fejlesztése

Egy képzettség fejlesztéséhez kattints az adott képzettség sorában található Képzettség fejlesztése (plusz jel) ikonra. Az ennek nyomán megjelenő ablak ugyanúgy működik mint az új képzettség tanulásánál használt, azzal a különbséggel, hogy itt a képzettség listában az ismert képzettségek vannak felsorolva, és a foknak vagy százaléknak nem állíthatsz be a jelenleginél kisebb értéket.

Specializáció megadása utólag

Ha csak specializációt szeretnél megadni utólag egy képzettségnek, akkor kattints a képzettség sorában található Képzettség fejlesztése (plusz jel) ikonra, mintha csak fejleszteni szeretnéd, majd írd be a specializációt, és mentsd el a képzettséget.

Erős/Gyenge Követelmények

Az Erős/Gyenge követelmények lényege, hogy egy adott képzettség elsajátításához néha szükséges egy másik képzettség megléte. Például a Mechanika képzettségnek erős feltétele a Számtan/Mértan, ami azt jelenti, hogy ha 3.fokon szeretné egy karakter megtanulni a Mechanikát, akkor előtte legalább 3.fokon meg kell tanulnia a Számtan/Mértan képzettséget, mivel enélkül képtelenség elsajátítani. A Számtan/Mértan képzettségnek viszont gyenge követelménye az Írás/olvasás. Ez azt jelenti, hogy legalább egyel alacsonyabb fokon ismernie kell a karakternek. Az előző példánkban tehát a karakternek bírnia kell 3.fokú Számtan/mértan, és ehhez 2.fokú Írás/olvasás képzettséggel, mielőtt fölvehetné a mechanikát.

Ezek alapján ha olyasmit akarsz megtanulni, amihez nincs meg a megfelelő Erős/Gyenge követelményed, a program kiír minden szükséges képzettséget, és hozzá tartozó szintet, amivel még nem rendelkezel. Mindezek ellenére, ha figyelmen kívül szeretnél hagyni egy vagy több ilyen feltételt, a következőt kell tenned: Tanuld meg az előfeltételt a megfelelő szinten, de pipáld be az Egyedi költség mezőt a képzettség tanulásakor, és állítsd a KP költséget 0-ra. Ezután megtanulhatod amit szeretnél, majd törölheted az előfeltételt a képzettség mellett lévő Törlés (X) ikonra kattintva.

Páncél

A páncél ablakot a képzettségek alatt, bal oldalon találod. Itt páncélokat adhatsz a karakterednek, illetve beállíthatod, hogy melyiket viseli éppen.

Új páncél hozzáadása

Ha új páncélt szeretnél a karakterednek adni, kattints az Új páncél gombra. Az itt megjelenő ablakban a következő két adatot kell megadnod:

  1. Páncél: A kívánt páncél típusa.
  2. Akt. SFÉ: A választott páncél aktuális SFÉ-je. Ezt akkor érdemes használni, ha a páncél amit találtál sérült, vagy más okból nem teljes értékű. Ennek alap értéke mindig a maximum.

Viselt páncél

Ha már adtál a karakteredhez páncélt, akkor kiválaszthatod melyiket viseli éppen a karakter. A viselt páncél tulajdonságai itt megjelennek, és befolyásolják a karakter bizonyos értékeit. Az MGT automatikusan kiszámítódik, a páncél MGT-je, és a karakter vértviselet képzettsége alapján, és ennek befolyása is azonnal megjelenik a tulajdonságokon, és a harcértékeken is.

Páncél törlése

Törölni csak az aktuálisan viselt páncélt lehet, tehát ha törölni szeretnél egy páncélt, előbb válaszd azt viselt páncélnak, majd kattints a Viselt páncél törlése gombra.

Pajzs

A pajzs ablakot rögtön a páncélok ablak jobb oldalán találod, a képzettségek, és a tárgyak között.

Új Pajzs hozzáadása

Ha új pajzsot szeretnél a karakterednek adni, kattints az Új pajzs gombra. Az itt megjelenő ablakban mindössze a kívánt pajzs típust kell kiválaasztanod, majd menteni azt.

Viselt pajzs

Ha már adtál a karakteredhez pajzsot, akkor kiválaszthatod melyiket használja éppen a karakter. A viselt pajzs tulajdonságai itt megjelennek, és befolyásolják a karakter bizonyos értékeit. Az MGT automatikusan kiszámítódik, a pajzs MGT-je, és a karakter pajzshasználat képzettsége alapján, és ennek befolyása is azonnal megjelenik a tulajdonságokon, és a harcértékeken is.

Pajzs törlése

Törölni csak az aktuálisan viselt pajzsot lehet, tehát ha törölni szeretnél egy pajzsot, előbb válaszd azt viselt pajzsnak, majd kattints a Viselt pajzs törlése feliratú gombra.

Tárgyak

A tárgyak részt a karakterlap alsó részén találod, a jegyzet fölött.

Új tárgy hozzáadása

Új tárgy hozzáadásához, kattints az Új tárgy gombra. Az itt felugró ablakban, több mező is megjelenik:

  1. Tárgy: Ez a rész egy lenyíló listából és egy szövegmezőből áll. A lenyíló listában az UTK által felsorolt tárgyakat találod. A neked megfelelő tárgyat kiválaszthatod innen, vagy a szövegmezőbe beírhatsz olyan tárgy nevet, amely nem szerepel a listában.
  2. Érték: Az itt lévő 3 mezőben adhatod meg a kívánt tárgy értékét aranyban, ezüstben és rézben. Ha a lenyíló listából választottál tárgyat, akkor ez a sor automatikusan kitöltődik a törvénykönyv által meghatározott értékekkel.
  3. Mennyiség: Az adott tárgyból hány darabot / mekkora mennyiséget szeretnél a karakteredhez adni. Használhatsz tizedes törtet is a megadásához.
  4. Elhelyezés: Az itt lévő mezőben szövegesen megadhatod, hol is van az adott tárgy. A mellette lévő jelölőnégyzettel pedig beállíthatod, hogy az adott tárgy a karakteren van e elhelyezve, vagy valahol máshol tartod azt (az elhelyezést nem kötelező megadni). A karakteren lévő tárgyak összsúlyát a tárgyak rész alján láthatod.
  5. Súly: A kiválasztott tárgy súlya.
  6. Megjegyzés: Ide bármilyen egyéb információt megadhatsz a tárgyról. Például leírhatod egy mágikus tárgy pontos hatásait (mem kötelező megadni).

Miután mindent beállítottál, a Tárgy mentése gomb megnyomása után a tárgy bekerül a tárgylistádba.

Tárgy módosítása

Egy meglévő tárgyat az ablak jobb szélén, az adott tárgy sorában lévő Tárgy módosítása(plusz jel) ikonra kattintva tudsz módosítani. Ennek nyomán megjelenik ugyan az az ablak amelyik a tárgy hozzáadásánál is megjelent, ezúttal az akkor megadott értékekkel kitöltve. Ezeket módosítva, majd a "Tárgy módosítása" gombra kattintva a tárgy új formájában kerül mentésre.

Tárgy törlése

Az ablak jobb oldalán, az adott tárgy sorában található Tárgy törlése(X) ikonra kattintva törölhetsz egy tárgyat, ha már nincs a karaktered birtokában.

Jegyzet

A jegyzet a karakterlap legalsó részén található, és talán ez az egyik leghasznosabb része. Ide beírhatsz minden olyan dolgot amire máshol nincs lehetőséged, mégis úgy érzed, hogy fontos a karakter szempontjából. Írhatsz bele előtörténetet, feljegyezheted mennyi pénze van a karakterednek, vagy ha valamilyen speciális tárgy van nála. A jegyzet tartalmát lehetőséged van formázni a

  • [b][/b] (félkövér),
  • [i][/i] (dőlt),
  • [u][/u] (aláhúzott)
jelölések használatával.