Igen, az arra vonatkozott. Technikailag minden megvalósítható megfelelő idő rendelkezésre állása esetén, de sajnos mostanában nem tudok belevágni nagyobb volumenű fejlesztésekbe.
Mindenesetre érdemes lehet erre az ötletre egy új témát létrehozni, hogy meglegyen külön milyen irányba szeretnéd, hogy tovább fejlődjön a meglévő működéshez képest.
Válasz Zaraken
#11 üzenetére.
Ez a fejlesztés a fórumban "Elkészült"-nek van jelölve, de nekem még mindig azt írja ki, hogy "A fegyverhasználat képzettség tulajdonságkövetelményei fegyverenként különböznek, ezért az ezekből eredő képzettségpont többlet meghatározását a program nem kezeli, hanem a te feladatod!"
A fejlesztés nehézségét egyébként a következőben látom:
az még nagyjából megoldható, hogy a fegyverkategóriákat külön képzettségekként kezelje a program, így tudja, hogy a "fegyverhasználat (tőrök)" követelménye a gyorsaság, ügyesség, a "fegyverhasználat (szálfegyverek)" követelménye pedig az erő, ügyesség. A hálónál és parittyánál pedig maradhat a jelenlegi szöveg, hogy a program nem kezeli.
A gond az, hogy a legtöbb kaszt egy szabadon választható fegyverhasználat képzettséggel indul, és a játékosnak kell eldöntenie karakteralkotáskor, hogy akkor ez pontosan melyik képzettség legyen. Itt a képzettség mellé kéne valami felugró/legördülő menü, amiből ki kéne választani.
Ugyanez a probléma a felderítő fejvadásszal, aki vadonjárás és építészet közül választhat, és a paplovaggal, aki pajzshasználat és fegyverhasználat közül. Szóval nem tudom mennyire megoldhatók technikailag ezek a "vagy ilyen, vagy olyan" képzettségek.
ui: vagy az "elkészült" felirat a 2013-03-27 19:45:31-as bejegyzésre vonatkozik, tehát a kérdéses probléma további fejlesztése nem tervezett a jövőben?
Utolsó módosítás: Zaraken
(2019-01-14 00:44:28)
Óhh szuper :)
Egyszer eljutunk oda is, hogy ez is kész legyen... :)
yes:-)
Utolsó módosítás: demateo
(2013-04-04 23:11:48)
Válasz Solo
#8 üzenetére.
Úgy emlékszem ezt már két témában is elkezdtük itt a fejlesztések között megvitatni.
A nehézség az vele, hogy ha jól emlékszem hasonlít a kétkezes harchoz. Aminél elég összetettek a szabályai, illetve nem mindegy, hogy melyik kezedben melyik fegyver van.
Természetesen nem mondom, hogy nem lehet megvalósítani, viszont nem lesz könnyű, ezért még nem mertünk nekiugrani.
Ugye jól emlékszem, hogy a Shien-su ilyesmi?
Válasz namtar
#7 üzenetére.
UTK szerint a Slan kardművész (szerintem is táp ^^) Shien-su irányzatából adódó +-ok is hozzáadódnak a fegyveres képzettséghez, azonban az oldalon ezt nem tudom hozzá rendelni. Erre várható megoldás?
Mivel nincs minden fegyverhez egyértelműen meghatározva a tulajdonságkövetelmény, ezért ezt a fejlesztést úgy valósítottuk meg, hogy egy üzenet jelzi a felhasználónak, hogy figyeljen a fegyverhasználat képzettségkövetelményeire.
135, 136. oldal, fegyverhasználat képzettség csillagozott rész
Válasz Solo
#4 üzenetére.
De olyan táblázat, ahol mindegyikhez le van írva?
Pl. ha jól emlékszem, a képzettségeknél a bola, dobóháló, parityya és hasonlóknál alapból hiányzik. Ráadásul pl az egyedi harcművész fegyvereknél sincs
Hol ez a táblázat? :)
Válasz Moha
#3 üzenetére.
Van egy táblázat ahol le van írva hogy milyen fegyverhez milyen tulajdonságkövetelmény szükséges
Válasz Solo
#1 üzenetére.
Szerintem lehetne külön fegyverhasználat képzettség minden fegyvercsaládra
Legalább így látnám mi nincs meg.
Ez is a listánkon volt, ezért ez is jön ide...
Ugyebár a fegyvereknél nem egységes, hogy mi is a tulajdonságkövetelmény, éppen ezért az oldal sem kezeli ezeket.
Sokat gondolkoztunk a megvalósításán, de épeszű ötlettel nem tudtunk előállni, ugyanis számos különböző fegyverhasználat képzettséget kellene bevezetni, ha szeretnénk ezt is lekezelni, ráadásul van néhány fegyver, amelyek tulajdonság követelményei még a könyvben sem szerepelnek.
Ötlet?
Utolsó módosítás: Solo
(2012-12-05 21:47:04)