Nagyon triviálisak szerintem nincsenek. Azokat próbáltam korábban megcsinálni, hogy ne kelljen rájuk várni. Itt triviális alatt mondjuk azt értem, hogy 1-2 óra alatt elkészíthető.
Viszont valami egyszerű jelölés rendszert tényleg be lehetne vezetni.
Nagyon triviálisak szerintem nincsenek. Azokat próbáltam korábban megcsinálni, hogy ne kelljen rájuk várni. Itt triviális alatt mondjuk azt értem, hogy 1-2 óra alatt elkészíthető.
Viszont valami egyszerű jelölés rendszert tényleg be lehetne vezetni.
Sok gond lenne berakni a szavazasoknal hogy szerinted menyi ido/energia megoldani? Ezzel az informacioval szerintem tobb szavazatot kapnanak a trivialis fejlesztesek.
Ez a fejlesztés régóta itt kering a fórumon, és mindig azt mondtuk rá, hogy nem tudjuk mi lesz a sorsa, mert nagyon összetett.
Bár sokan szavaztatok rá, hogy örülnétek neki, mégis úgy gondolom, hogy sosem fog sor került arra, hogy megvalósuljon, ezért most lezárom ezt a témát, hogy a szavazataitokat a többi fejlesztési ötlet között el tudjátok osztani.
Ha valaki nagyon várta, akkor sajnálom, de a lénygenerálás nagyon összetetten van a MAGUS-ban megoldva, a jelenlegi működés szinte minden elemét érintené. Nem készülne el belátható időn belül. Helyette inkább a fejlesztési időnket más, kisebb dolgokra szeretnénk fordítani, amelyek így meg is valósulhatnak, és hasznukat vehetitek.
Aki szavazott erre a fejlesztésre, javaslom, hogy osszátok el a visszakapott pontjaitokat más fejlesztésekre.
Mondjuk a legtobb modositas szorzokba mutatkozna meg meret fugvenyebe, a tulajdonsagokra, a sebzesre, az ero bonuszra, az sfere, es a fegyver ertekekre.
Kell egy LAP lista(plusz vegtag, meret stb) ami akar hatterek koze kerulhet megadna a szintlepes tablazat szorzojat. Meg egy kis tablazat OD pontokra ami akkor jelenik meg ha a megfelelo hattered megvan.
A legtobb dolgot a rendszer mar tamogatja. Ha beepulnek a szorzok nagyreszt meg is van amit kesobb ki lehet egesziteni.
Van a meret szorzoja a fizikai tulajdonsagokra es fegyverekre, ero bonusz maskepp szamolodik meret szerint egy lista a kulonleges tulajdonsagokrol/vegtagokrol, OD pontok kulon szamolasa, valtozo kezdeti tulajdonsag es vagy maximumok, alap sebzes meret+modositok, SFE meret+modositok, potencialisan tobb lelek kulon pszi+mannaval, valtozo maximalis tulajdonsag ertek es vegul valtozo szintlepesi tablazat :)
Elég régen járszottam, nem is igazán van a fejemben, hogy egy lény generálása mennyiben hasonlít egy kari generálására.
Ha jól sejtem nagyon sok minden módosulna a jelenlegi állapothoz képest. Ti hogy látjátok, miket kellene itt megoldani?
Erről egyelőre nem tudok sokat mondani, hogy megvalósítjuk-e, és ha igen, akkor mikor, mert olyan távoli tervként szerepel csak az elképzeléseinkben.
Bocsi, csak ez szerintem egy teljesen könnyen és jól áthidalható probléma. :D
Ezeket miért nem írod le megjegyzésbe? Szerintem ott teljesen jól elfér. :)
Ha már "besti", akkor lehetne egy olyan kis kiegészítőt belerakni a kar.lapba, hogy "hátas és/vagy kísérő állat"?
Lehet az cammogó, ügető, szárnyaló, úszó, stb...
Tudom, hogy nem kis feladat lehet a megvalósítás, de egy kérdést megér. :)
(ja, és ha lehet arra szerkeszthető, beírható jó-rossz szokás/vért/ME/ÉP/FP/blabla....; csakhogy pofátlan is legyek! :P )
Na-na-na?
Tényleg tervben van, nagyon távoli tervben :)
A Bestiárium rendszerére már gondoltunk, és tervben van ennek a megvalósítása. Ám először a fontosabb dolgokra koncentrálnánk mint pl. Barbár tanulási kp-k megfelelő számításan, vagy mint a Dorani varázsló botjának a részlete. Tehát tervben van, de ez fejlesztés és a hibáknak nagyobb prioritást adtiml.
Hello,
Jo lenne, ha mar megvan a karaktergeneralo rendszer, hogy az UTK szornyeire is lehessen hasznalni ha mar igy volt az kitalalva. A ti jatekotokon segitene ez? EN arra gondoltam hogy meg reszlegesen megcsinalva is hasznos lenne a jobban kidolgozott ellenfel.
Persze ez jol mukodne ha publikusan megoszthato lenne egy-ket kidolgozott szorny, akar szintenkent elmentve.
Gyakorlatilag ugy kepzeltem el hogy megalkotsz egy kategoriat pl "Portyazo ork", "Harcos ork" amit kidolgozol mondjuk 10 szintig, szintenkent kulon elmentve a rendszer altal. Megosztod publikusan. Ahogy valakinek szuksege van egy ilyenre szornyre csak kivalasztja azt a szintet ami megfelel a csapatanak es mar is van egy szepen kidolgozott ellenfel.